Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 213 ggr
Reklamfritt
0

trött .. ngn mer ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon mer än jag som är otroligt trött men ändå inte känner för att gå och lägga sig ? Borde väl gå och sova nu med tanke på att det är skola och allt sånt imon … Men suck, jag kan inte sova nu, känns som om jag har för mkt att göra… Ngn som har ett förslag på hur man kan bli lite pigg utan att dricka kaffe eller springa tio varv runt huset ? :P

Ninja
0

Ska vi byta?? Jag är inte ett dugg trött, men önskar jag kunde vara det.. nätter är trååkiga, man kan inte göra nåt och det är så få människor vakna

zickan
0

jag är aldrig trött när jag borde vara trött.

gå ut en sväng. kall frisk luft piggnat man oftast till på.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Bellybob
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur gör man när man sover på nätterna :P haha

meilin
0

Borde sova, men vill inte lägga mig. Ska nämligen iväg till veterinären imorgon med en råtta för eventuell avlivning…Ser inte fram emot det direkt.

Bellybob
0

usch nej stackars, förstår dig, vad e de för fel på den?

meilin
0

Han har gått ner massor i vikt, väger typ ingenting längre. Hände på en vecka, alltså väldigt snabbt. Äter absolut ingenting, slö, andas ansträngt och verkar allmänt förvirrad. Veterinären trodde att det kunde vara lunginflammation…
Vi får se vad han säger imorgon.

Bellybob
0

ojdå lät inge vidare alls, får hoppas på de bästa *håller tummarna*

meilin
0

Tack tack.. :)

Bellybob
0

varse :P :)

zickan
0

vadå sova ;-)

jag vet en som sover för gott just nu och det är mitt ben.. sticker som satan när jag rör på det. kunde inte resten av mig också somna snart. ska in till sthlm i morgon..

meilin
0

Hmm, klockan är ju fyra! Ugh, måste nog försöka sova lite iaf…

zickan
0

mh.. jag ska gå och stoppa i mig lite sömn tabletter nu. går ju itne att ta mig till sthlm i morgon förmiddag om jag inte somnar snart..