Råttor iFokus

Råttor

Etikett: kostrelaterat
Läst 392 ggr
marinelady
0

Vart köper ni erat burunderlag?

Söker med ljus och lykta efter billiga nätleverantörer av asppån/alspån eller flis har ni ett tips så skriv det gärna här.. tänkte göra en jämförelse kr/liter och lägga ut men tänkte om jag missat någon…

Söker även efter billiga leverantörer av vitmossa till the comming snail… så tipseli tips uppskattas :D

Allamej
0

Här köper jag mitt spån, väldigt bra och bekvämt eftersom affären ligger här i stan så det blir ingen fraktkostnad.

Hon tar hem från Gibbon och gör det enbart för att jag bad snällt. Bevis på att alla affärer kan beställa från Gibbon.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

marinelady
0

Men isch hon är ju mycket dyrare på asppån än via guldfisken…men vad kostar det i butik…har ju kontakter i lycksele…

Babbett
0

Aspspån ska du väl inte ha :-P

Aspflis kanske? Om man söker på typ flis får man hur många träffar som hellst…

Jag kollade på www.pwss.se  Fast jag undrar om man kan hitta det billigare andra ställen? Säcken jag precis gjorde slut på varade länge och den fick jag ;-)

marinelady
0

faktiskt är jag mer ute efter asp/al spån än flis…mest för att det är billigare…och jag HATAR kattsand…

Allamej
0

Hon tar samma pris i butik som på nätshoppen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

marinelady
0

Men som sagt man slipper ju frakten så…blir nog billigare i längden…tack för tipsetSkrattande

Allamej
0

Hon är dessutom väldigt trevlig så om man hittar något hos Gibbon eller ferplast som man vill ha så kan hon beställa det om man ber snällt. :)