Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 957 ggr
annelie-h
0

ännu en tråk-natt tråd

jaha.. nu har jag städat badrummet och hallen. ska bara lägga iordning allt i garderoben så är jag klar..

gissa om jag har tråkigt.. ska dra en protein-shake nu också..

Bullerbytjejen
0

Jag sitter på marsvin i fokus och kikar lite hihi, så himla sugen, men det e tvärstopp enligt sambon, inge mer djur, och verkligen inte nå marsvin..men titta kan jag alltid göra, hittade en så himla söt ..

http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/bilder/rasbilder/lunkarya.jpg

Sån vill jag haaa.. Ser ut att heta Marilyn tycker jag Kyss

Sen så e jag lite irriterad också, har rasslat i pappas frys och hittade räkor i en påse som jag grävde fram längst bak i frysen, och artig som man är så stoppade jag tillbaka den längst in också när jag stoppade tillbaka den och la in allt annat jox som stod framför, så la jag fram dom på bänken så dom skulle tina och nu när jag skulle ge dom till råttorna så va det tomt i skålen *tänka tänka* la jag dom nån annan stans? *leta leta*. men sen kan jag ju på att det bor två katter här också, ARG jäkla skit, pallar inte rota fram fler så råttorna får va utan räkor ikväll..

annelie-h
0

ha ha! sluga as de där katterna..

hmm… ja Marilyn skulle helt klart passa, men gaaad vilket jobb med den pälsen.. snagg ska det vara

Bullerbytjejen
0

ja lite jobb, men ställer man inte ut dom kan man väl klippa dom lite tror jag, fan tänk å ha en sån mycket bättre än en sån sminkdocka man hade när man va liten som man fixade och stylade Oskyldig

annelie-h
0

*asg* jag hade aldrig en sån, men ville ha.. klippa lite lugg på den och locka pälsen.. he he

Bullerbytjejen
0

jaa exakt hihi, snacka om guinneapig tihii Förvånad

Bullerbytjejen
0
annelie-h
0

ha ha.. tycker lite synd om dem.. ser mobbade ut, lite sådär tysta och eftertänksamma blickar.. är inte superförtjust i marsvin, har aldrig fattat grejen. men det skiftar ju som tur är mellan alla människor:)

annelie-h
0

snyft.. nu var titanic slut.. pinsamt att den fortfarande är bra..

varför har jag en pojkvän som jobbar natt?!! åååhh.. ensam..

Bullerbytjejen
0

Ja jag har aldrig gillat dom för jag har lixom aldrig träffat ett marsvin som lixom är mysigt, men jag antar att dom e supermysiga som husdjur annars skulle ju folk inte ha, det e nog som med råttor att marsvin från zoo inte e lika roliga som dom som e uppfödda av seriöst folk..så hade jag fått för sambon så hade jag nog skaffat två lunkaryor Cool eller nog och nog JAG HADE LÄTT SKAFFAT, efter att jag hängt på marsvinsidor ett tag hihi..

Lells
0

snyft snyft, såg titanic jag :,)

vad gör nii för någe nudå?

Men vilka marsvin med päls!! :o Måste ju kammas varje dag d ju haha som min perser katta! :p

Bullerbytjejen
0

naaaw, titanic hihi jag älskar billy zane han e sp himla cool,

"I put the diamonds in the coat…I put the coat ON HER!" haha klockren..frustrerad :-P

Lells
0

tss men han e ju ful fan! elaking med sån där typ "muhahha i never loose" stil ..fasst det gjorde han ju den fulingen :D :p

jaha ja vad ska man göra nu då? råttorna har fått rejsa runt på golvet och jag sitter här heelt uttråkad

Bullerbytjejen
0

ja men det e ju alltid dom fula som gör filmerna, hur hade det varit annars lixom, jag fastnar alltid för the bad guys i filmer hihi..å det e ju verkligen intressant också hur dom lyckas hitta varann gång efter gång när dom kommer ifrån varann :-P

ne nu ska jag ta en smoke iaf…men jag dyker väl upp igen antar jag (som jack aldrig gjorde) :(

annelie-h
0

jag har också tråkigt… ska kaaanske vänta till pojkvännen slutar vid 4.. eller? hmm..

mina har sprungit runt förut idag och sover som stockar nu..

annelie-h
0

ja.. usch, han är ooond!

är så jobbigt för jag blir så lipig av såna filmer, vill ju kramas nu! ååh.. kom heeeem dumma pojkvän

Bullerbytjejen
0

din kommer ju hem inatt iaf, jag får vänta till fredg på min jag, suck, och nå kramig e han inte heller *arg* min e mer en Cal än en Jack *suck*  haha

Lells
0

haha ni har ju iaf båda nååån att kramas med! lr vadå är din kille verkligen som Cal Linda? ;) 

jag har ju ingen buhuhuu Gråter

annelie-h
0

du hittar någon tillslut LellsSkrattande

hmm.. min är nog en blandning.. han är stooor! och utåt sett tuff, men på insidan och med mig är han en riktig gosebjörn.. hi hi.. fast idag tittade han på mig och klappade mig på huvudet och sa: vad är det för en liten schpänk som jag blivit fast vid?! någon som flaxar runt här hela tiden..

grr.. vaddå schpänk.. jag är väl ingen schpänk heller!

Bullerbytjejen
0

ne inte riktigt sån kanske haha, han har iaf inga diamanter :( lol

annelie-h
0

inte min heller, men det gör inget.. hi hi.. jag fick en klocka long time ago.. det räcker så:) är nug tungt med den titanic diamanten ändå:p

Lells
0

en schpänk? :P vaad är det?! inte späckhuggare/schäfer blandning va tihii

men en kille med pengar vore inte fel, så han kan skämma bort en ;) fasst golddigger e man väl endå inteOskyldig

Bullerbytjejen
0

Ja haha såg ni när celine dion sjöng den låten på oscarsgalan då när den va nominerad, hon hade ju den på sig då den dom hade i filmen, så slog hon sig på bröstet så där eldigt och inlevandes så slog hon rakt på hänget, haha hon såg lite pinad ut, det måste gjort ganska ont det där tycker jag..

Lells
0

vaa nää det har jag inte sett men vill se : D ska kolla på youtube om jag hittar!

Bullerbytjejen
0

Jag e gansk nöjd med min gube jag med, snygg rolig och bra på sitt jobb :-P fast lite mer intresserad av mig kunde han ju vara, hunden går före mig, lika så datorerna och telefonen och tvserierna, haha, men jag får ju va me och titta på iaf 'skratt* men han säger att han ska bättra sig, lite mycket på jobbet och så, men va fan, lite uppmärksamhet kan han väl bjuda på tycker jag..kostar ju lixom ingenting, förutom lite tid.

Lells
0
annelie-h
0

#22 ha ha.. schpänk är något knäppt han har hittat på.. typ att man är liten och flummig/flaxig. en späckhuggare är ju inte så liten.. he he, men en stissig schäfer kanske? vete sjutton vad han fick det ifrån.

#23 aaaaj!! det måste gjort ont!

Lells
0

naaw :( va tråkigt, men sådär kanske det blir efter en lång tid tillsammans? vardagssysslor och annat tar liskom över och man glömmer kanske bort att ge varandra lite extra kärlek?

du får ta å överaska din gube med nånting så han kanske hajar :D

annelie-h
0

#25 var glad att han inte är som min.. att jobbet går före, han jobbade 210 timmar i januari.. jag måste vara den ensammaste flickvännen (som är sambo med sin pojkvän)

Bullerbytjejen
0

jag tyker jag överraksar han jämt, me massager och kärlektkuponger typ, som man kan köpa, han har fått två häften ett gull och ett lite mer nasty, men dom ligger där å skräpar bara, har kanske använt två kuponger. Asså hade jag vairt en kille och varit ihop med mig så hade jag varit överlycklig, itne alla som har en flickvän som ställer upp i alla lägen, aldrig tjatar och tjafsar och kräver saker hit och dit, jag r lixom drömtjejen på det sättet, så jag tycker han borde vilja självmant ge saker tillbaka, itne diamanter då utan bara blickar, hålla om mig när jag lagar mat, se på mig, säga att jag är söt och bäst och allt det där, som man vanligtvis gör när man är ihop med någon typ, men han är inte sån antar jag, vi har pratat om det ganska mycket också å jag säger att jag behöver känna mig uppskattad för att må bra lixom, känna att jag ger honom nått, höra att jag är bra osv, han e dålig på sånt :(

annelie-h
0

#28 det var nog menat som något gulligt för han blev stött när jag hotade att slänga maten.. he he..

det blir en överraskning om jag lyckas vara vaken.. men nu är det ju en sån mellan tid.. två timmar! lite för länge och lite för kort.. och vi har en ledig dag tillsammans imorgon.. wieee!! massa myys!

Bullerbytjejen
0

#30 min jobbar i stockholm och kommer hem typ varannan helg nu för tiden så jag e ganska ensam jag med :-P

annelie-h
0

jaha.. #28 var nog riktat till #25.. här tar man åt sig.. he he

Bullerbytjejen
0

va jobbar din med?

Lells
0

men gullestumpan :( han kanske har jätte svårt för närhet bara? ..eller? jag vet inte men min mamma är likadan mot sin sambo och mig. väldigt rädd för att ta i en eller säga uppskattande saker så det blir väldigt jobbigt och kallt så jag förstår dig.

men han är en då din husband! lite krav får du ställa på guben ;)

Lells
0

ja ni med era gubar ni :(

bättre utan kanske ;) nää så får man inte sägaOskyldig

fasst jag har det rätt bra med min kompis i lådan

annelie-h
0

min har fått kuponger också.. tro mig.. är tydligen bara vi tjejer som gillar dom. för killar lägger dem lite fint i en låda, sedan ligger de där.. forever!

tyvärr fattar de inte såntdär, när man ska ge kramar och så.. så det är bara att stjäla dem.. jag har sagt att oavsett om jag är sur, ledsen, grinig eller arg så är det alltid rätt med en kram, så nu har han lärt sig det

annelie-h
0

ha ha.. kompisen i lådan.. men mina bara rymmer från mig och vill titta på annat..

min pojkvän är ordningsvakt på ett företag och dörrvakt

vad gör din i sthlm? och var bor du? långt ifrån?

Bullerbytjejen
0

ja han har sagt att han ska skärpa sig, han säger ju puss och jag älskar dig å sånt, men det känns som han inte riktigt har tid för mig när han väl kommer hem, så mycket annat som ska göras, och att hunden går före mig e grymt jobbigt, jag e nästan svartsjuk alltså, jobbigt att se när han gullar med henne och kramas och pratar och jag sitter där bah helt invisible. Har itne riktigt kommit på hur jag ska lösa det än, har pratat med han om det på alla sätt och vis, bröt ihop i badet en gång och grinade som en stucken gris för jag kände mig helt ensam och tom, då pratade vi länge och jag berättade precis hur jag kände, och han sa att han inte menade det, det bara blir lixom, han tänker inte på det, du vet väl att jag älskar dig annars skulle jag inte va tillsammans med dig och sånt menar han. Jag kanske ska bli likadan, men jag kan inte låta bli att pilla på han och söka kontakt, för jag måste lixom ha det, fast man känner ju sig redigt billig men va fan..

Lells
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

men ni! :D  

från ingenstans nudå, tänkte visa nakenråttisen som kommer hit om 3 veckor ungefär. antingen blir det ha neller hans broder :)

Bullerbytjejen
0

han jobbar som nätverkstekniker på ericson och vi bor annars i gävle så typ 20 mil ungefär.

jag har måååånga kompisar i lådan jag haha tur va väl det xD

Bullerbytjejen
0

ÅÅÅH my god vilken söt nakenfiis då

Bullerbytjejen
0

Jag kanske ska ta ut baroon och ha han i soffan när guben kommer hem och bah ååh jag älskar dig baroon du e min kille, jag skulle aldrig klara mig utan dig, du betyder mest av allt för mig, och puss pus kram kram massage kill på baroonryggen, och sen bah gonatt micke nu går vi å sover :-P HAHAHAA

Lells
0

HAHAH det tycker jag också du ska linda!! reta honom med alla dina bebisar :D:D

Bullerbytjejen
0

ja ska nog köra på det nåra helger framöver, bara sitta i råttrummet och gulla och skratta

Bullerbytjejen
0

karlar !

Lells
0

men jag har tänkt där, lilla nakisen ska tydligen bli helnaken sen och endast ha lite fjun i fejjan :P han måste ju bli riktigt ful-söt haha

annelie-h
0

aldrig sett en nakis med teckning… hi hi..

#40 snyft.. kan ju lätt bli så om han jobbar mycket, men om ni bara träffas varannan helg förstår jag om det känns jobbigt!!

jag är likadan som dig.. söker kontakt jämt.. han är mer den som är stadig och mellow.. undrar om jag någonsin är tyst en längre stund.. förr fick jag skämtsamt höra "gaad hur länge kan man prata om någonting egentligen!" men nu har han erkännt att han gillar när jag pratar, för om jag är tyst då mår jag dåligt eller är sur, och då blir han orolig.. he he

Bullerbytjejen
0

ååh hihi va ska han heta då ? Kyss

annelie-h
0

#46 ha ha! bra ide´

annelie-h
0

oj.. sthlm-gävle!! men ni bodde båda i gävle innan?

Bullerbytjejen
0

Jag får ju förhoppningsvis en till jag me snart, eller runt april nångång om jag räknat rätt, dom e iaf parade nu *yippiiiee*

Blir det fler än fem pojkar så räcker det till mig med, hihi silverfawn /hooded och agouti kan det bli pappan slät mamman rex Skrattande

Bullerbytjejen
0

japp vi bodde båda i gävle innan, han har en lägenhet där som han bor i på veckorna, haha ja jag e en babbelfia jag med, kom till saken säger micke jämt haha,

Lells
0

ja vad tycker ni, jag har ingen aning! att döpa han till penis hade vart skojig men inte så snällt kanske? :p

Bullerbytjejen
0

BÅTSMAN kan han heta tycker jag *skratt*

Bullerbytjejen
0

herpes :-P

Bullerbytjejen
0

jag vet va min ska heta iaf, hihi han ska heta Kapten Röd efter härliga reggaemannen *BLESS*.. För då har jag en baroon, en kung kodum en general knas och en kapten röd ..

Lells
0

båtsman varför dåå hahahah

åh herpes..min råtta "from the past" hette hermes.

annelie-h
0

#54 okej.. ska du flytta ner?du kanske har fast jobb med.. eller ska det vara sådär en obestämd tid framöver.. jobbigt för er

#55 asg! elakt men kul!! får väl kallas pelle när du har gäster.. eller petter-niklas:P

annelie-h
0

ha ha.. en herpes, en kondylom och en klamydia.. stackars råttor

Bullerbytjejen
0

jag tycker alla av det könet ska heta båtsman, kör jag jämt med, varesig det e en katt, råtta eller ett barn, jag säger det till micke också om vi nånsin får barn, blir det en dotter ska hon heta Hawaii det har jag bestämt sen länge, för jag vill ha en dotter, får jag en kille försöker jag stoppa tillbaka honom, och går inte det får han heta Båtsman *nickar*

Lells
0

aa penis e ju pinsamt iof :P men vi får väl se vad det blir för namn..jag tänkte poppa i säng nu

ni får sova så gott båda och ta det lung tmed gubarna ;)

Bullerbytjejen
0

Jo jag kommer flytta ner såsmåningom, vi ska byta ner denhär trean till en tvåa när vi bott i den vi har nu i två år då får man byta ner sig gratis (generöst värre) sen när micke batalat av sina skulder ska han ta huslån och vi ska köpa en större lägenhet än den han har nu..35 kvadrat haha..men det e några år in i framtiden, så jag blir kvar här ett tag till antar jag.

annelie-h
0

stackars barn!! undrar om barnen fortfarande tittar på saltkråkan? min far såg ut exakt!! som pelle när han var liten.. med utstående öron och allt

Bullerbytjejen
0

natti natti på dig lellshoney, sussa så sött..

annelie-h
0

#63 Godnatt!! vi ska vara snälla mot dem.. lovar.. hehe

Bullerbytjejen
0

annelie: haha gud va sött hihi pelle va ju min favvo hihi, hmm va hette hans kanin, minns du?

Bullerbytjejen
0

stina hatade jag, jag kanitne se saltkråkan idag, jag blir bara så jävla arg HAHA, hade jag varti dmo hade jag satt henne på en boj ute i sjön, eller gett dom till tjyvarna haha visst va det hasse och tage va?

annelie-h
0

#64 i see.. seriöst och planerat måste jag säga.. kul med 35kvm.. not!

i lägenheten där vi ska flytta in i juli måste vi bo i tre år innan man får ställa sig i kö för byte.. men det är inom en stiftelse så de har ju inte så många lägenheter..

annelie-h
0

hmm.. vad hette den? kommer inte ihåg.. men jag kommer ihåg ända in i baljan kråkan.. hi hi.. ja stina var ingen hit. jag har upptäckt att jag kan störa mig på tjorven också.. hennes attityd

annelie-h
0

det var hasse och tage har jag för mig ja.. kult

Bullerbytjejen
0

aah oki, va jobbigt..men tre år går ju fort ändå, det känns verkligen inte som jag bott i den här i två år, jag blev helt chockad när micke sa det..

ooh jag hittade en GB sandwich me pepparkakssmak i pappas frys nu, hihi har glufsat i mig halva nu hihi..

annelie-h
0

nej! fusk.. jag har ju inget gott.. snyft..

Bullerbytjejen
0

JOCKE !! hette kaninen juh hihi..

annelie-h
0

så var det!!! jag hör när han ropar efter honom i huvudet nu

Bullerbytjejen
0

ja haha jag med lol

annelie-h
0
Bullerbytjejen
0

ne nu ska jag med sova, men nu får du ju hålla dig uppe tills gobiten kommer hem, bara en timma kvar nu ju snart bara..

natti natti på dig !!

Bullerbytjejen
0

åååh guud pingvinerna hihi gud va sött haha, love!

annelie-h
0

ja.. får väl göra det.. godnatt!!

lolaisdenied
0

wei jag tittar på Desperate Housewives. har sett till avsnitt 9 nu
det är nog inte så bra att kolla på alla dom avsnitten i rad o.O

[daniel85]
0

he eh msåte berätta om vad som hände mig inatt =P

jobbar på studentkåres pub här i visby… och igår runt 11 gled det in några som jag såg dirket inte var varken 18 eller stundenter… och vi stod där och tjäbla i kanske mer än 5 min till vår kvällsasvarig ber dem och gå ivägg för ni har inte tillträdde in här ni är likosm minderåriga….

då lakar en av dem ut på 3 sekunder och drömer till kassaaparaten så den far genom rummet… ren tur att ingen fick den på sig…. då suger vi tag i den som såg till kassan, och tänkte att vis skulle hålla kvar honom till polisen kom… då lakade hans polare ut och börjar sparka och slå på vår kvällis som håller i honom… och skriker och har sig… vår kvällsis försöker då köra ut dem.. putar ut dem genom dören och de sparkar och knäar… det värsta är att vår kvällis är en tjej så…

3 små jävla småungar kommer in och ställer till med bråk bara för att och sparkar och knäar en tjej! tuffa jävlar va? Ledsen

LeTigre
0

Näe vad lågt!! Gick det bra med henne sen? Var de fulla?? ("lakar" var för övrigt ett nytt ord för mig)

[daniel85]
0

hon fick åka till akuten… men det vart nog ingen större fara =) hon hade en skada i armen bara typ tror jag… han som slog på kassan var det… det roliga var att de stod hela tiden bakom varandra och skrek saker =P

ha ha stavning är inte min starka sida ;)

Bullerbytjejen
0

shit va lågt av kvällisen och suga på en minderårig. :-P

ne usch kidsen kan inte sköta sig idag..:(

[daniel85]
0

men det kändes typ som de var ute efter att slås ohc bråka så =P

Ninja
0

#tråk-natt".. det kan vara grymt tårkigt på dagarna också, faktiskt! Skrikandes Räcka ut tungan 

#53 Linda, vad är det för en kull? *nyfiken*

#84 Tror Daniel menade att dom "lackade ur". Fick fundera lite jag med först, tänkte om det var något lokalt ord så man inte hört talas om det här uppe. :)

Bullerbytjejen
0

cosmonitas kommande..pappa uffe och mamma kråke :D

Bullerbytjejen
0

tråk tråk ikväll igen, så här ser jag ut för stunden…

Ninja
0

Ja, massor av tråk.. skulle lagt mig för åtminstone två timmar sen, men tiden flög visst iväg

nu har jag varit ut med hunden och blivit ännu piggare.. grr. och fy vad KALLT det är ute. nu ska jag dock krypa till sängs i alla fall..

Bullerbytjejen
0

ja samma här, jag kommer väl bli uppe nån timme till för att få bort allt mitt smink kan jag tänka mig haha, men sånt man får leva med antar jag

Ninja
0

Haha nää det var inte lite smink. :P Tror nog du har haft tråkigast hittills! Skrattande

Bullerbytjejen
0

ja jag vet, började lite lätt me hitlermustaschen, sen blev det knallrött läppstift, tyckte det skulle passa ihop lite, knallgult och glittergrön ögonskugga och rogue och massa kajal som också fick hjälpa till me "the unibrow" MEN det va ingen lätt match att tvätta bort det kan jag säga, jag blev full i skratt för jag tänkte strunta i det först, men så kom jag på att det kanske skulle plinga på våran dörr på morron och jag kanske glömt att jag såg ut sån och gå å öppna dörren lixom "shockvalue" som timbaland säger…Men jag lättade upp sinnet för en stackars kompis till mig som mår skitdåligt så det va ju klart värt det. Vi camade på msn medans hon skrev i sin blogg och varje gång hon tittade upp så hade jag sminkat dit nått nytt, haha..

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.