Längesen man var här
Senast jag var här så hade min lilla Dalia blivt gravid. 11 friska och gosiga bebbar blev det den 16 december. Har fått behålla allihopa. Varje gång jag tar ut pojkarna så ska alla 9 pojkar + pappan samlas under min tröja och på magen. Det blir varmt kan jag lova:)
Tyvärr så har Topas och Earl gått bort. De blev gamla och levde ett bra liv, vilket jag är väldigt glad för. Saknar dem väldigt mycket R.I.P
Flickorna är sneaky, det kan jag lova. Precis som deras mamma försöker de smita ut ur buren 24/7. Men det går inte längre för buren är helt och hållet rymningssäker nu. Ingen smitning på 2 månader nu:) Lite jobbigt när de försöker bita sig ut ur buren på nätterna. Får aldrig sova^^
Mina små darlings har fått dessa namn:
Pojkar
D-man, Bone, Mick, Leo, Donnie, Sonix, Raffe, Troja, Dibben
Flickor
Bella och Bebe
Mamman och pappan är Vixen och Dalia
-----------
Alla råttorna är pigga, glada och friska. De är alldeles för gosiga ibland. När jag inte är hemma och mamma och pappa får ta ansvaret för råttorna så säger de att råttorna står vid bursdörren och bara tittar ut. De vill inte göra något utan ser bara allmänt ledsna ut. Dalia vill inte heller bli klappad. Sen så fort jag kommer hem får de fnatt och springer fram och tillbaka och alla är glada igen. Känns så härligt att veta att de saknar mig lika mycket som jag saknar dem!
Tänkte bara berätta lite hur det stod till här hos mina råttor:)
På bild är en av mina bebbsingar när de var små. Det är Bella på bilden!

Hej och välkommen tillbaka! Det låter verkligen som ni har det mysigt hemma hos er, 10 råttor under tröjan låter helt fantastiskt gosigt. Måste kännas som världens hårigaste gravidmage!! 
Hur kommer det sig att du behöll alla bebisarna, för att du ville? SKönt att du fixat buren också för rymningar är ju mindre kul, speciellt om man har både pojkar och flickor :)
Hoppas du kommer titta in lite oftare i fortsättningen nu!

Jodå det är hur mysigt som helst med alla gossar under tröjan:D Det jobbiga är när man ska gå nånstans, de vägrar lämna min mage:D
Jo grejen är den att när Dalia var gravid var hon lite bitsk och hon lät mig inte röra henne för 5öre. Har hänt flera gånger att hon har bitit tag i mig hårt under graviditeten, så jag känner inte att jag vill lämna mig ifrån råttorna för jag vet inte om de kommer bli bitska tyvärr. Det var ju iofs bara under graviditeten hon var sån, men jag vill inte ta några risker med sådant beteende. Det var ju en oplanerad kull också.
Jag kommer titta inom här ofta igen!:) Här är alltid lika trevligt, och man får aldrig dåligt bemötande att man har råttor. Många personer i min omgivning är ju inte så glada för råttor som jag är.