Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 365 ggr
Galathil
0

nytt hem till thore och sixten

hej alla rått vänner!

nu är det så här att en flytt väntar framför mig och jag känner att det blir lite för mycket att ta med mina mså killar på denna färd då dom redan vart med om en flytt osv. Denna flytt tar upp väldigt mycket tid för mig och killarna får tyvärr inte den uppmärksamhet som dom förtjänar, därför vill jag att någon som har mer tid över tar hand om dom. vi bor i sthlm och är lite mer än 1 år, vi är syskon och har bott hela våra liv tillsamman och fortsätter gärna med det. vi har en bur och leksaker som vi tar med oss till vårat nya hem självklart!

om det är någon som är intresserad får man gärna svara här i forumet eller på

jennydahlin_@hotmail.com

Mvh jenny thore och sixten.

niffen
0

Bara lite, sådär… Om du säljer rådisarna nu så flyttar dom iaf ju Räcka ut tungan

Galathil
0

ja det är jag självklart medveten om ;)

men det handlar om att det tar sån tid och de blir mycket stök som jag tycker att dom kan få slippa..dessutom behöver dom mer uppmärksamhet än vad dom får idag tyvärr!

Grodan
0

Åh, mycket mera information vill vi ha om killarna!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Galathil
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det är bara fråga på.. vet ju inte vad det är du vill veta så det är bara fråga så har jag svar :)

Bullerbytjejen
0

vad har dom för färger, var kommer dom ifrån, hur är dom i tempramentet? mysiga, spralliga, tuffa? har dom träffat andra råttor nått, så man vet om dom skulle gå ihop med en ny flock, har dom nå speciella färdigheter :-P nått som dom tycker är speciellt roligt, eller speciellt jobbigt. Skrattande

Ninja
0

Informationen vi vill ska finnas i annonser står i annonsreglerna

marinelady
0

Tyvärr fel ända av landet…annars hade de kunnat få ett hem här…

Galathil
0

på bilden kan ni se färg, båda är lika dana.. thore är liiite ljusare runt ansikte.

de kommer från en djuraffär i högdalen och dom har köpt in de från en privat person. de är lugna men nyfikna råttor, hittar alltid på massa bus men efter ett tag när man blir trött kommer man tillbaka till buren ;) de är snälla och tacksamma mot människor, de kan va mys att få komma upp i famnen men ändå roligast att få springa runt på golvet:)

det har nu under en tid bott tillsammans med kenneth, som var en monster råtta ;) nä men han var stor och åt som 5 råttor.. han kunde aldrig riktigt aceptera att han var tvungen att dela buren med två till.. så thore och sixten har lärt sig den hårda vägen:P men dom är jätte mysiga och tar hand om varandra!