Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 525 ggr
gulzebra
0

OT: Er största "dåliga" bedrift?

Precis, vad är eran största bedrift på ett dåligt sätt som kan vara lite roligt ändå, om nån fattar vad jag menar öht? :P

Blir nog mord (eller dråp kanske) här. Har haft flera kaktusar och en garderobsblomma pga mina svårigheter med att komma ihåg vattning, men jag har lyckats mörda/dråpa (heter det så?) allihop med vattenbrist även då Generad

Ihoptorkad kaktus ser rätt kul ut dock, och de ser lite roliga ut på insidan om man dissekerar de! Så fräscha på nåt sätt, som halstabletter Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

niffen
0

Det heter väl dräpa ? "Jag har dräpt"

Bullerbytjejen
0

När jag praktiserade på zoo, så lyckades jag jobba just dom dagarna två ödlor tappat svansarna i terrariet, två skilda dagar alltså. Ena dan hittade jag en svans i vattnet och andra dagen så rymde en in under terrarierna vid sladdar och allt och när jag försökte få tag i den så fastnade den mellan en bunt med sladdar och släppte svansen. Det kändes lite jobbigt, fick för mig att dom kanske trodde att jag hållt fast dom eller nått. Men vi listade ut tillslut att den första hade fastnat uppe vid lampan för det va nå tjorv där uppe som gav bevis för det, så jag blev ju "friad" tillslut från eventuella misstankar. Men sen så va det en kille som tagit emot en leverans av en skorpion, det va jättestressigt den dan så han ställde plastboxen under kassan, sen hamnade det mer saker för där så han glömde bort den helt, så vi hittade den senare ihoptorkad

LeTigre
0

Ja största vet jag inte, men en grej som kändes som världens undergång men är skojig nu kan jag ta:

jag somnade oplanerat (av utmattning) på soffan en gång när elora var en sådär 2 år, när jag vaknade var det alldeles tyst.. sprang ut i köket och där satt hon på golvet med tre olika påsar mjöl, ett helt paket kakao, 2kg socker, vaniljsocker, bakpulver, pärlsocker, ett paket smör, keso och ketchup utspritt över hela köket (jag snackar golv, väggar, luckor, bord, innuti kylskåpet.. you name it)  och hon själv var helt insmord i skiten, när jag kom var hon precis i färd med att tömma en liter fil över sina fötter. Hon hade ätit nästan en hel ost också. Allt på 20 minuter.

Tre år senare när jag flyttade och städade ut köket var det fortfarande kakao bakom elementet :P

Bullerbytjejen
0

Hahahahaha my god, vilken råtta, haha ne jag skojja

LeTigre
0

#4 Ja elora är en ovanlig råtta, för det första är hon numera 120cm lång, väger 24,5kg och är sex år gammal. Måste vara något slags rekord!? Hon går lös dygnet runt och är HELT pottränad! Hon är antagligen dubbelrex för hon har bara en  hårtufs på huvudet och dessutom tycks hon förstå människospråk, men konstigt nog bara ibland. Mycket ovanlig råtta.

AggePagge
0

Haha xP

EmmaG
0

#0 Jag dödade min stora High chaparallkaktus Cool

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

SamanthaJones
0

jag vill inte erkänna!Generad

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Bullerbytjejen
0

haha samantha då, du kommer berätta Cool

annars skulle du inte skrivit, hehe

(eeh alla smärta är inte dålig smärta..såg jag det på barn i fokus nu??)

SamanthaJones
0

#9 Jag ska bara samla mod ;P haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Bullerbytjejen
0

härligt hihi, du vet ju att man måste ventilera av sig det för att komma över det också hihi..