Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 412 ggr
SamanthaJones
0

Sjuk liten herre..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår Jack the Ripper har varit rosslig o färkyld väldigt länge nu, han har fått medicin mot det i tre omgångar och ingen av gångerna har tagit, vi har provat alla huskurer som vi har kunnat hitta och verkligen inget hjälper! Det känns så tråkigt för han är allas favorit - glad, positiv och super kelig. Vad tycker ni att man ska göra? Ska man prova en omgång medicin till o köra den lite längre?

*snälla ge tips*

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

MalinMalin
0

Vad har han fått för sorts antibiotika då?

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

SamanthaJones
0

baytril o den som låter likadant som jag abolut inte kan komma på namnet på *funderar*

Vänligen

Sofia

Nicciz
0

bactrim? :)

SamanthaJones
0

ja så hette den  :) har du något tips på en bättre med som kan funka?

Vänligen

Sofia

MalinMalin
0

Bactrim är ju en ganska mild antibiotika,men Baytrilen är ett bredspektrum som brukar ta det mesta.

Bästa är att lämna in en odling så får man reda på precis vilken antibiotika han behöver.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

SamanthaJones
0

mm, jag får satsa på det. blir mitt 5 vet besök det här året :/ men vad gör man inte för sina bebisar?

Vänligen

Sofia

MalinMalin
0

Ja…så kan det bli när dom är sjuka.Därför det gäller ha en buffert.

Du får berätta vad odlingen visade.

//Malin

www.r8ttor.se

SamanthaJones
0

det ska jag. Buffert o bufftert. hela mitt arv går till råttorna o ingen nu tv till mig… mina råttor ska få börja gå på gatan o tjäna in lite cash till mig, mohaha

Vänligen

Sofia

MalinMalin
0

Du skulle kanske tjäna på att ha dina råttor försäkrade?

//Malin

www.r8ttor.se