FOP Lagos säljes
Jag har tyvärr ingen bild och den är nedmonterad. Vet att KickanW här på forumet har en sån bla.
Måtten är iaf 62x54x127 och tre blå hyllplan och två stegar medföljer.
Det är den modellen med fyra lösa gallersidor som man sätter ihop med enklast buntband. Ett av tagbart tak och en stor lucka fram och två uppe på sidorna. Den har en utdragbar botten och har hjul.
Prisidé 800 eller högstbjudande.

Nypris ligger på allt mellan 1200- 3200. På högdalens zoo säljer dem en nu för 1999:- och på zoo i kungenskurva kostar den 1699:-
Jag har kollat på den i Kungens Kurva! Kostar inte den 1399? Jag vill ha en, iaf… Men vi känner en som jobbar där och ska flörta till oss rabatt… Varför säljer du?

Utan tillbehör (hyllor och stegar) kostar den mindre :)
Jag säljer den för att jag inte använder den har köpt nya och större. Och eftersom jag har honor och hanar i samma rum så står den för nära golvet. Alldeles för lätt att klättra upp på.
Är det en sådan? =)

Jaaaa… Tack Pandae. Precis en sån… 
jag vill ha den :) hur funkar det - kan du skicka med bussgods? :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Hmm om du kan/orkar vänta till v. 9 kan jag leverera den till linköpings tågstation. Tror det blir kostsamt med bussgods :)
Det är inga problem att vänta :) blir perfekt om det kan gå :)
Vänligen
Sofia

Såld!!! 
JIPPIIII :)
Vänligen
Sofia
hm, ska du inte sälja illerburen snart, Nicciz?
följer illern med? ;)
Vänligen
Sofia
nicciz har ingen iller… än, fast jag tror hennes dotter snart vill ha en…hehe

#11 Haahaa nääe den säljer jag inte i första taget.. den e super bra att ha som extrabur
hihi det är Grodan som har en galen iller… jag har bara en tom bur *s*
Fast i Kungens kurva följer inehållet med också, exakt som det på bilden, stegar hyllplan, skål och vattenflaska :P
Nu ska de iof höja priset typ 10% eller vad det var…
#15 och en iller? 

#15 Men jisses, det enda som skiljer är att jag bara har två stegar och ingen vattenflaska för den var skit och gick sönder på 2veckor, eller förresten, jag har faktiskt en sån, som hörde till en annan bur så om det känns viktigt för dig kan jag låta Samantha få den…… *fniss
Niffen, jag och en vän var där för ca tre veckor sen och då kostade buren med hyllor, vattenflaska och stegar mer än vad den gjorde utan tillbehör.
SJÄLVKLART anser jag, men ärligt så förstår jag inte var du vill komma, jag säljer buren för 800, billigare än vad de kostar i affär och som exemplet nämnde fanns den dyrare på andra ställen, så jag förstår inte vad du vill försöka säga……
Hur som helst så är den såld och lycka till att pruta ner den till under 800 hos din kompis. :)
#16 Haha, Nej, tyvärr… Men om man köper en såndär illerbur som några av er har som man kan dela på mitten för 4500 nånting så får man en iller med x'D Fast det var inte i Kungens Kurva kom jag på… :S
#Nicciz - Nej, förlåt… Det lät inte som det skulle låta.. Sorry, jag bara skrev. :/

oki