Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1931 ggr
Grodan
0

råttor-ifokus träff

Känner för att spåna lite om en ev träff i framtiden. Spännvidden på vart medlemmarna här bor är ju från norr till söder så bara val av ort kan vara ett litet problem, trots det tycker jag att vi kan bräijnstårma lite… Någon som bor i ett stort palats dit vi kan vallfärda från Sveriges alla hörn, ha vår träff, råtta oss massor, äta gott, ha kul, skratta, bråka, gråta och övernatta?

Och vad ska vi göra? Riva sönder stamtavlor? Skriva en bok tillsammans om hur söta råttor är? Kasta råttbajs på varandra?

Bräjinstorma lite…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Daydreams
0

yay, om vi eldar upp stamtavlor och kastar råttbajs på varandra ställer jag mitt hem till förfogande.Kyss

Grodan
0

kul, då tar jag bara med gamla stamtavlor på djur från mina utdöda linjer… hehe

zalda
0

Jo hade vart kul att ha en träff, jag är ju nybörjare och hade vart kul att träffas och snacka råttor =)

Hade dessutom vart kul att träffa nya människor, flytta till Göteborg för ett tag sen så känner inte så många här =/

Daydreams
0

#2n perfekt och jag kan börja spara råttbajs.

Grodan
0

#3 tror göteborgsgänget är lite splittrat nu, men du bör väl kunna efterlysa lite gbg-råttfolk här

#4 haha

Amfibie
0

Hade ju varit jätteskoj. Saknar att ha någon att prata råtta med, då mina föräldrar + vänner är nog ganska trötta vid det här laget Räcka ut tungan

Kan stå och babbla i timmar och så svarar far eller mor: "hm… hooded… är det en färg sa du?"

Ni fattar vinken..

wild_child__
0

Vi finns i Göteborg ;) och vi är ganska många råttmänniskor i denna hålan :P

Så om träff ordnas och den inte blir i Gbg så är vi här nöjda :p Lite semester bort är gott!

LeTigre
0

när ni har råtträff så där, tar ni med er råttor då?

EmmaG
0

#3 Vi är några på www.r8forum.kanske.net som träffas med jämna mellanrum & har r8träff & försöker träna agility =)