Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 731 ggr
Allamej
0

Favoritlåt Just Nu?!?

Här är en totalt off topictråd där jag tycker att vi ska lägga in våra absoluta favoritlåtar JUST NU.

Dvs. man kan byta från dag till dag och när favvolåten har blivit utbytt så lägger man in den nya :)

Detta är min just nu: Korn Evolution

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Malin3033]
0

Just nu är min absoluta favorit låt Suspicious Minds med Elvis Presley!

Stephanie
0

Michael Learns To Rock - The Actor

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

annelie-h
0

Attack el. the kill - 30 seconds from mars är en genomgående favorit..

favorit för dagen är nog stop and stare - one republic

[Malin3033]
0

Juste, Conversations med John Mclaughlin (har alltid lika svårt att stava hans efternamn, men nu blev det rätt. :)

annelie-h
0

eller dennaGlad

skojvivi
0

För tillfället är det The Poems - Ballad of a bitter end. I vanliga fall INTE alls min typ av musik, men den låten är helt underbar..

Bara för att det är enda videon på youtube (p the faktum att jag gillar även videon/filmen) ->  http://www.youtube.com/watch?v=o10uJAWY75k

zickan
0

e20 norr med millencolin

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Bim
0

#3 Ooohh.. bra musiksmak? svar: självklart! :D

Nu börjar beautiful lie bli min favoritlåt (igen.. :P) Med 30 sec to mars. fast har 700 andra också.. :P

annelie-h
0

#8 jag vet!! ja, den är också jättebra, men jag har närapå lyssnat sönder den:) så jag tar en paus från den just nu och har bytt den mot oblivion ist..

Daisymink
0

jag ääääälskar 30 seconds to mars!

// Vanessa 

annelie-h
0

oj.. många som gillar 30stm här inne! mina vänner känner inte igen dem alls, men jag är övertygad om att the kill gick på radio för ganska länge sedan.. har jag fel?

Daisymink
0

beror på vilken kanal man lyssnar på tror jag..

// Vanessa 

Girlie
0

#11: Jag har deras skiva nerladdad på datorn men har aldrig hört den, räknas jag? *S* Fick den i "present" när jag fyllde år.

lolaisdenied
0

The Dresden Dolls 'Girl Anachronism' är min favoritlåt sen ca 2 veckor
och tittar just nu för första gången på videon till den låten:)

http://youtube.com/watch?v=sO5APfKnR50

skojvivi
0

#13; Vilken skiva? De har släppt 2 album, en med samma namn som bandet, samt ' A beautiful lie'.

annelie-h
0

#13 du räknas! :)

var säkert A beautiful lie du fick.. den bästa och nyaste:)

Girlie
0

#16: Korrekt, det var den jag fick. :)

Bullerbytjejen
0

"Come around" Collie Buddz

dorkey
0

Jag är ju lite efter men ;)

"I'm Yours - Jason Mraz"

Girlie
0

#19: Också en underbar låt som jag just börjar lyssna på så då är vi två som är efter. :)

Annars gillar jag Trapt - These Walls just nu.

Emmell
0

"When We Were Young" - Dolores O'Riordan

Ninja
0

Pearl Jam - Black är min favorit just nu.

Bullerbytjejen
0

#22: Jag såg "into the wild" igår den va jättebra tycker jag, sen stod eddie vedder för nästan all musik också å det va ju itne hellt fel. mina favoriter e nothingman, betterman och indifference. Älskar hans röst  !!

EmmaG
0

För tillfället är jag helt kär i Chingons låt till Kill Bill 2. Låten är en klassiker som dom "rockat upp" & heter Malaguena salerosa.

Och videon är från liveuppträdandet från premiären av filmen
http://youtube.com/watch?v=6I3tH6tUr8s

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

wintermynta
0

Deathstars Little Angel

Texten är fullkomligt vacker

Lells
0

just just just exakt nu så ere wham-wake me up -before u go go

SamanthaJones
0

Jag har låst in mig på Edith Piaf för tillfället, haha vad old jag känner mig!

Muppvarning ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Bullerbytjejen
0

edith piaff gillar jag med :)

SamanthaJones
0

wieee :) vad bra att jag har en töntkompis :9 hahaha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Bim
0

#9 den var ju bajsbra! :D

Men får inte glömma from yeasterday med 30 sec.. :P Och jag vill tilägga några mcr och him låtar också..

annelie-h
0

#30 visst är den! tog lång tid innan jag hittade den faktiskt.. är inte så mycket för him, men vissa mcr funkar.. vilka emo'sar vi är.. hatar det uttrycket egentligen eftersom jag låååångt ifrån identifierar mig med denna sortens människor, men men..

ny favorit teardrop-massive attack

Absinthe
0

Backyard Babies - The mess age (how could I be so wrong)

Bim
0

jo, en  i min pararell klass ba; joo, men imorn ska ja vara EMO!!!!!!! Och hon är värsta fjortisen.. :'/ hon hade på sig en tokiohotel tröja och nitbälte och svarta byxor. och då var hon helt plötsligt Emo! :O on är så himla överdriven .. skum video förresten :P

Lollo86
0

Tenacious D - Belzeeboss är så jävla nice ;D blir ju iofs bättre om man har sett filmen

annelie-h
0

#33 precis.. alla fjortisar.. suck.. jag är ju 22 och har vanliga stuprörsjeans och cardigans… inga t-shirts eller nitbälten och svart smink:p

vilken video? teardrop?

Bim
0

#35 Precis! Hon tror ju att hon är nåt den tjejen! :O
jo jag manar teardrop. men det var inge fel på låten. men vidion var lite annorlunda, men ganska rolig ändå ;)

allobosia
0

Blessthefall - guys like you make us look bad

http://www.youtube.com/watch?v=qJLECTOwas8

å så Silverstein - smashed into pieces (den har jag lyssnat på typ varje dag i över ett år nu känns det som xD)

http://www.youtube.com/watch?v=bEJ74rtulOo&feature=related

Yaeko
0

#3 30stm <3
#19 - den låten är mysig :)

jag vet inte riktigt vilken min favoritlåt är just nu… men det får nog bli Ted Gärdestad - Eiffeltornet :) mhm

Grodan
0

en låt med GMS, men minns aldrig vad den heter…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️