Nu drar vi till landet.
snart så kommer pappsen och hämtar mig och alla djuren, vi ska vara hundochkatt vakt ute hos dom i helgen. Jag har proppat in ratsen i varsina extraburar nu och dom har färdkost och filtar i så dom inte fryser på vägen. Råttorna får bara vara i tvättstugan dock pga allergi, så jag ska bädda i bastun så vi kommer barrikera oss i källaren, blir lite combat-living och compact-living deluxe. Ska bli riktigt kul faktiskt. Å dit kommer inte katterna ner heller, och huset e fullt i mat hehe, så jag kommer bara äta, kolla på film och gosa med råttorna, och gå ut med hundarna såklart, dom har en stor trädgård där man kan busa i snön me dogsen. Kommer bli en hälsoresa för mig det här :D Vet inte om det kommer finnas nät tillgängligt, då dom har en ganska slug 13 årig dotter som brukar surfa runt på forbidden stuff på nätet, så om jag inte dyker upp så får ni har en trevlig helg allihopa !!
Vad kul hoppas det blir skoj
Ja det hoppas jag med på. Så jag inte kommer hem helt förtvivlad bah ena hunden åt upp ena katten, och den andra katten åt upp ena råttan eller nått sånt HAHAHA..hunden på katten katten på råttan xD
Hoppas att du får en riktigt myshelg :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
ja det kommer vi garanterat få. Kodum börjar bli trött på att vänta, han rusar omkring i buren och rivar papper helt maniskt, så pratar jag med honom så gör han sånna där frustrationsryck, haha som han gör när han kör fast med nån problemlösning :-P