Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 258 ggr
[PixelMollan]
0

Jag söker råtta!

Hejsan!

Jag har länge gått och tänkt på att skaffa råttor. Finns det någon i närheten av Lund(Skåne) som kommer ha snälla, gosiga råttor till salu i FEBRUARI 2008?

Vill verkligen ha någon enormt snäll och mycket tam! Den ska vara mycket van vid människor.

/Malin

Marrefarre
0

Hej! Jag bor i malmö och annonserar två a mina honor. Den ena är lite rädd när man tar upp henne men hon tycker om att sitta och mysa med en. Den andra är väldigt mat glad och brukar nafsa, men även hon om man tar upp henne är snäll. Det är jus det att tar du in handen så tror hon först att det är mat.

Jag ska göra av med dem i och med att jag ska in i lumpen.

[PixelMollan]
0

Okej. Tack för att du skrev :) Men ja är inte intresserad av nafsiga råttor..
Vill ha genomsnälla råttor eftersom jag aldrig haft råttor innan. Ett bra nybörjarpar!

Daydreams
0

Då får du nog ta och ringa runt till uppfödare istället för att annonsera här. Eller titta under rubriken köp och sälj.

[PixelMollan]
0

Varför kan jag inte annonsera här? Det finns kanske någon som av någon anledning måste göra sej av med sina snälla råttor?

Har tittat lite under den rubriken.

Marrefarre
0

Okej..

SamanthaJones
0

Jag har ev två killar men de bor i linköping. :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

[PixelMollan]
0

Det är nog lite långt..jag har tyvärr ingen bil :( men tack endå!

Terato
0

Det är större chans att du hittar "bra nybörjarråttor" om du kontaktar uppfödarna på egen hand. Har du tittat på Uppfödarlistan i Grodans dagbok? Där kan du nog hitta någon skapligt nära dig.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Mymlan
0

Sedan kan oftast transport kunnas ordnas. Man kan även annonsera efter transport på djurtransport.ifokus.se

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[PixelMollan]
0

#8 Jo jag har försökt med det.

[PixelMollan]
0

#9 väntar hellre än att låta djur åka långa transporter

Daisymink
0

okej, annars har jag råttbebisar som är lev.klara i slutet av februari, bor i linköping…

// Vanessa