Glömt råttspråket?
du ska kanske låta dom träffas ute på neutral mark först, kanske på sängen eller på en soffa eller så, så hon slipper vakt sitt revir utan bara lära känna vanilj istället :)
Jo de brukar dom vara. Skrev inte så noga märkte jag. Men jag hr låtit dom nosa på varandra ja har haft dom åpå neutral mark ja harlåtit burar stå bredvid å då skulle hon attackera vanilj igenom gallret. Alltså ja har försökt med mkt. Det enda framsteget jag kommer på är att det tar längre tid innan hon reser ragg nu förtiden. kanske ja bara behöver tålamod. BNaima verkar rädd för Vanilj, hon vägrr vända baken till och får racer när Vanilg nyser. Naima ska nosa och hälsa men Vanilj får inte gör dety på Naima.
Låt de inte nosa på varandra genom gallret. Det e deras revir som de kommer vilja försvara. En teknik som jag inte vet om den funkar e att du sätter dom i en transportbur och går ut o går med dom så kommer det att va så otäckt att de automatiskt tyr sig till varandra.
Låt de inte nosa på varandra genom gallret. Det e deras revir som de kommer vilja försvara. En teknik som jag inte vet om den funkar e att du sätter dom i en transportbur och går ut o går med dom så kommer det att va så otäckt att de automatiskt tyr sig till varandra.
Hmm de kanske man kan testa. bara de att de är lite kallt ute och jag får inte ha dem utanför min dörr längre tid pga allergier. min hyresvärd låter mig ha dem även fast de äe djurförbud (snäll han)