OT behöver hjälp?
konstigt hur det blir så här varje gång man ska sätta fart och plugga.. jag lyckas alltid hamna här på rif och bara flummar runt.
tänkte att jag kan iaf vara till lite nytta, och erbjuder därför min hjälp med läxor etc. för den som vill/behöver nu och i framtiden.. Matte (upp till E), fysik och naturvetenskap i allmänhet funkar bäst:) har läst naturvetenskapligt basår, dvs allt ni som läser natur på gymnasiet har läst (jag läste samhäll språk.. suck) plus att jag nu har tre terminer kvar på min biomedicinska analytiker utbildning, vilket betyder att mikrobiologi, bakterier, genetik och mycket mer ligger rätt färskt..
Nä, nu ska jag göra klart min labrapport..

Oh så bra någon som kanske kan hjälpa mig med matten när jag kör fast sen.. *lägga på minnet* ^^,

gör det. hi hi.. och det heter OM..inte när.. :P

Wow du tar det verkligen på allvar och mentrar redan… *s*Way to gooo
Kan inte du bli lärare i min dotters skola?? Det vore underbart…

Hmm nu kanska jag måste börja plugga bara för det *thihi

#3 & #4 ha ha!! … ryktet hemma säger att jag inte är så bra:) men det är bara för att jag vet hur mycket min bror och pojkvän egentligen kan.. så det har blivit ett par "men vad är problemet!" och "vad är det du inte förstår egentligen?!" vad ond jag är.. tålamodet är kort mot de som kan hantera det.. he he. annars är jag snäll och tycker att inga frågor är dumma:)
Det låter precis som jag… Man hamnar alltid någon annanstans när man ska plugga
Tyvärr kan jag inte säga att även det där med utbildningen stämmer också, jag går naturvetenskap nu 

Mvh Stephanie