toppörad bebis i dumbokull
Undrar om jag fått en bortbyting… En av ungarna mellan Sawyer (s-mi dumbo) och Saga (ba eu bk dumbobärare) är toppörad!!!
Hur går det ihop?
Sagas mamma är min råtta Jovita som ÄR dumbo. Och Sagas pappa är toppörad.
Och hur funkar det, kan man vara säker på att toppöresbabysen är dumbobärare?
Det kan man väl inte om man inte känner till bakgrunden?
*tillägg: glöm mitt inlägg, var trött när jag läste det, läste inte att du fått en kull*
≧◔◡◔≦

Det är ju självklart att det funkar! ;P
Dumbo = dd
Dumbobärare = Dd
Toppörad = DD
dd + Dd = 50% dd 50% Dd

Ja men så är det ju.
Dumbo + dumbobärare = 50% dumbobärare, 50% dumbo
Så dom i din kull som blev toppörade är med all säkerhet dumbobärare.

Toppörad + Toppörad = 100% Toppörad
Toppörad + Dumbobärare = 50% Toppörade, 50% Dumbobärare Toppörad + Dumbo = 100% dumbobärare
Dumbobärare + Dumbo = 50% dumbobärare, 50% dumbo
Dumbobärare + Dumbobärare = 25% Dumbo, 25% Toppörade, 50% Dumbobärare
Dumbo + Dumbo = 100% Dumbo

#1 lol ok
#2 Blir sa impad av dig Nutiz!!! Du kan din genetik. Var sa himla saker pa att barare plus dumbo blev 100 % dumbo,lol. Du far halla en genetikkurs med mig och utoka din manadspeng lite
#3 Ja, Nutiz SKREV just det.

#5 Förlåt mig jag försökte bara hjälpa till. Och Nutiz skrev faktiskt fel i sitt inlägg, hon skrev först att dumbo + dumbobärare blev 75%dumbo och 25% dumbobäare eller något så jag ville bara skriva rätt information.

Jag skrev fel, jag vet. Sorry! =(
Jag är trött och småirriterad och tänkte inte på att det blev fel…

#7 Det är ju okej att skriva fel
Men inte så kul att jag får skit för det.

Men lagg ner.
nu e du faktiskt orättvis daydreams, det lät spydigt mot taco det du skrev och att hon faktiskt hade rätt när nutiz snubblade på tangenterna så det så 

Bryr jag mig inte om. Tanker inte tillagna denna traden till om Taco kanner sig pahoppad eller ej.
Det ar ratt ointressant.
Men snälla daydreams!? Nu är du väl ändå otroligt (onödigt) grinig!? Du frågar - och får SVAR! Taco skrev sitt inlägg tre minuter efter Nutiz, det är inte ens säkert att hon hann se det!? LÄGG AV!!!
Jag chockas över nivån…

Mvh Stephanie 

Som sagt, tråden handlar inte om det:)
Jag bryr mig faktiskt inte om vad tråden handlar om… Man kan vara trevlig ändå. Du frågade - du fick svar. Av TVÅ. Så varför gnäller du?

Mvh Stephanie 

Du gnäller, inte jag. Och nej jag har ingen anledning att vara trevlig mot folk som pratat en massa skit om mig bakom min rygg. Jag skriver inte i hennes trådar, hon behöver inte skriva i mina så slipper man onödigt bråk.
Sa hon något elakt om dig nu? Nej, därför behöver inte du vara elak tillbaka. Är det gammalt groll kan det tas via PM.

Mvh Stephanie 

Jag var INTE elak. Och gjorde INTE ett påhopp. Om NI tycker det, kan NI ta det i pm och låta min tråd handla om det den handlade om.

Daydreams, jag har försökt att nå dig men inte fått svar så jag tar det här så jag får det sagt. Jag vill inte att vi ska vara ovänner, jag har viftat vitt flagg, erbjudit fredspipan och allt sånt där.
Kan vi inte bara glömma gammalt groll och strunta i det som hänt. Jag sa elaka saker till dig det erkänner jag, du sa elaka saker till mig, det är glömt. Men jag står fast vid att jag inte pratat skit om dig bakom din rygg! Aldrig!
Så kan vi inte bara gräva ner stridsyxan och svara på varandras trådar utan tjaffs som två vuxna människor? Jag menar inte att vi ska bli bästisar, bara att vi ska kunna vistas på samma forum utan att förstöra för andra läsare.
Snälla! *viftar med flaggan* 

Det är inte särskilt svårt att nå mig. Jag har hemsida och email, är med på R8, finns på zoonen , Grodans Uppfödarlista etc.