Flumtråden v. 2.7
Så var det dags för en bejublad tredje upplaga av den allomstädes älskade flumtråden. Kom in kära RIF:are, skaka ut håret, glöm alla hämningar och var er själva för en stund!
Här inne är det förbjudet att låtsas vara normal, här ska alla inre störningar exponeras och exploateras. Get it out in the open, ventilera, slappna av - FLUMMA!

Vilket hår ska vi skaka ut? 

Vilket ni vill! 
(men tänk på att det finns barn på forumet)
"men tänk på att det finns barn på forumet" haha dagens "ungdomar" är nog inte särskilt känsliga mot hårskakandet ;D
ha ah 2.7 =D =D roligt!
hm bilden vart ju mindre skön för ögonen ha ha ha
är det bara jag som tycker dom var j*vligt heta :)

Flummi flummi flummi flummi flumm! *björnensovermelodi*

#3 Beror väl på vilket hår du skakar.. (och vad som trillar ut)
#4 vaddå!! Tyckte du den här bilden var mindre het än den förra trådens?
#5 Tycker han vid pianot är vansinnigt sexig faktiskt, jag menar motorcyklar och musiker, kan inte slå fel lixom!
#7 hm tror jag missade den bilden =P får kolla in det……. eller hm får se om jag vågar

#8 den är omissbar. Jag och MiMus på knypplingskväll/maskerad med svenska kyrkans sybehörsförening. Vi är dädd säcksi i våra brottardräckter och japan-masker

Nämen den var ju klart SNYGGAST! :D
okej inte det smartaste och titta på den bilden…..
…. hm då vart nästan piano bilden bättre

hahahaha :P
Hehe! det är kul att flumtråden är så poppis tycker jag! :P
flum flum!!
#5 han är ruskigt snygg! var på väg att lämna sambon för hans skull.. mums 
// Vanessa

#14 mm.. han är verkligen 250kg av ren MUMSFILIBABBA! Och det bästa av allt - han är min, så tji fick du och alla ni andra lyckosökare. Ni vill antagligen bara ha honom för hans fantastiska kropp, men jag älskar honom för hans musikaliska geni! 

AAAAAJ mina ögon
DE BRINNER
nooooooo han är min, har hans nummer, sitter och pratar snusk med han nu
(förlåt letigre, men din 250kg mumsfilibabba är otrogen)
// Vanessa
haha han har jag redan haft
(om du gillar större, är han inget att satsa på)
// Vanessa

#20 det är ju honom jag såg dig med på filmstaden härom veckan! Du satt i knät på honom och vänslades, tungorna skvalpade omkring och allt, tvi!! Sånt borde förbjudas! Förresten är han lite lik dig, är han din bror?
nae.. det hade ju varit äckligt.. trodde du höll på med sånt.
// Vanessa

Daisymink, nu får nu måste du säga sanningen, när du var hos oss så sa du att du varit med något som såg ut ingefär sådär :p

Vart tog mitt LIV vägen?
Jo just d ja.. Man har INGET när höstterminens saker skall bli klara.. Å flytta samtidigt..Usch å fy!
ha ha whata!

#24 Stackars MiMus, och Stackars mig. Mina barn spyr i kors idag när jag har obligatorisk laboration. Försöker nu medla mig till att slippa få hela kursen som rest, tror nämligen de har något slags föräldrapolicy.. eller hoppas i alla fall. Under tiden är det bara att torka spyor till höger och vänster och spraya toalett, handfat, handtag, lysknappar, golv och bord - ja allt, med klorinspray. DÖ BAKTERIER DÖ!!
Vad pluggar du förresten? Sexologi säkert, Malena the next generation..

Ha Ha… È du säker på att de inte é besatta av demoner som i excorsisten? Isåfall anmäler ja mej som frivillig att driva ut dem.. Demonerna alltså ;)
Nee, pluggar personal å arbetsliv men när ja flyttar upp nu så får d bli en sociologiexamen iställe..
Jävla Nordea, fick reda på att ja övertrasserat mitt konto.. Utan att ja hade ngn aning om d.. SKITNORDEA SKA DÖÖÖÖ!
Förövrigt kommer ja just från ett möte me gruppen inför redovisning av casen som vi har imorgon å han som é utsedd te VD i min grupp é så jävla överambitiös… På ett arbete där vi skulle skriva 4-5sidor hade han skrivit tretton å nu börja han tjafsa om mitt arbete å ska dra precis ALLT hundra steg längre än man måste.. Gud va trött ja blir på sånna människor.. Höll på å dra te han ;P
Förövrigt tror alla i klassen att d me tvbänken va en dålig ursäkt å att Johan slår mej.. Ärligt talat skulle d va mindre pinsamt än att ja slogs me tvbänken Torsten :P

*Lötigrä pörfåårms potting ån däh floomträdd*
(sug på den ni)
Här är det lika underbart som vanligt, ser jag. *flin*

Alltid underbart, som en verbal floomrajd :D
Jäs, vörbel floomrejds ar rily guud for de uellbi-ing åf de häbitänts åf de fårum. Dånt ju agri?

Åh jäss, kåmmpliitli, itts reälli immpårtänt får piipl toh lätt dämmsälffs floom dejli. Mår flooming får däh pipl!!
Jesjes, de dejli dåus åf flooming is esentjöl får de stöbilisejtjön åf de vajolent behejvjör.
döh sikrätt länguitsch åv räts inn fokus jäij

Våldsamt uppförande? Tala för dig, I-förmiddag en lugn fred som älskar varelsen!
Äkta svengelska - courtesy of Free Online Translator
oki, såhär blev översättningen
the number two hot dog's fart
vad skrev jag?

du skrev varmkorv för numrera två fis
haha nä

jodå kolla själv på translatorn:P
men du kan ju inte översätta översättningen grrr… de fuskit

nä, det är kul

och översätter man en gång till blir det:
the number two threats died ' s rate
oki, nu de dags för en dålig deckare i sängen…

Tänk om någon faktiskt försöker använda den här översättaren för att tex försöka ragga upp någon brud på en bar? Kanske säger han då:
Take mej hang it what schyssta onions you have, desire to take one tango in the bed straw?

#44 Ja skulle nappa direkt ;)

#45 Du ja, men du skulle väg gå hem med vem som helst, tom om han hade som raggningstaktik att peta ut sina snorkråkor och lägga dem i ditt öra..
;)

Mums.. I like it.. Men du som flerbarnsmamma lär inte heller kunna ha så höga krav ;)

haha, skojar du, jag har högre krav än någonsin! Eller kanske inte, jag sänker ju min åldersgräns varje år så antagligen får jag lägre krav på det intellektuella planet och högre på andra områden.
whop whop

hey little kitty

#50 jag har inte ens sänkt gränsen under 20 (än så länge), sorry 
#49 vem whoppar du åt nu då 
# 51 ha ha nej bara lite almät whoop whoop

jag mår illa

Mår du illa, på riktigt? Eller för att Daniel whop-whopade?

Ja på riktigt
åt för mycket pannkaka
mmm pankaka det ä gött =D äter alltid för många varje gång =D 15-16 stycken

Jag åt 3 och blev spyfärdig

Du måste vara väldigt liten i växten :P
haha jag har aldrig ätit upp en hel pizza, klarar 2 bitar från en barn pizza
UNIBET SHALALALALA!
Sitter benhårt i skallen… får inte bort det… möjligen om jag hör reklamen :Jag är en Gummibjörn, jag är en gummibjörn jag är en gummi gummi gummi gummi gummibjörn…
Men min digitalbox har gått sönder så risken att jag ska se jambareklam minskade med min möjlighet att kolla på MTV…
Jag har blivit bortskämd under jullovet… det skrivs på tok för lite nu… ska nog montera bur ikväll… jag tror inte jag kan hålla mig.. fan, jag lyckades ju sätta ihop en viljär (stolt)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#60 den reklam är så jobbig! NYNAR aaltid timmviss efter sett den

jag är allergisk mot reklam, zapar som en vettvilling, slutar med att jag glömmer vad jag tittade på och så kanalhppar jag och ser fem ofullständiga program istället för ett helt :P

Satt och funderade på varför jag inte hört dom där reklamgrejerna och insåg att jag glömt bort att titta på tv ända sedan i slutet på November då Pandae och Lolaisdenied hjälpte mig att möblera om för mitt partaj och ställde Tv på annat ställe.
Kanske skulle ta och flytta om lite,,, eller kanske en annan dag:S
men det finns ju nya smileys
det har jag missat helt
vilka roliga hi hi 

#65 *asg*! Hur charmig som helst *stjäl*

Hjälpppp
En kattt

#68: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
And får jår infårmäjsjån så har jag varit vaken i över 30 timmar nu
Fan vad dammigt man har det hemma när råttorna springer omkring och blir dammigare och dammigare för varje gång dom kommer fram ur skrymsler o vrår! :| Dom är helt fulla av dammluddar!!
katter e fula å dumma urk
Va sägeru? Katter är najs! Förutom dom som är psyko.
dånt laijk, sårri
^^ Jag gillar alla djur som inte är spindlar :)
åh, spindlar e ju såååå fina

Gaaah!!!!!! *springer och gömmer mig hos tjejerna*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
mumel mumel skriver tenta =P =P 
#75 åhfyfan!!! jag ryser!
Näe inte kul, men fan va skönt det är att klia sig i öronen!!
hörru tigern! är det inte dags för en uppdatering snart ?
eller ny version rättare sagt..
(börjar bli jobbigt att scrolla)
// Vanessa
Haha, än så länge är ju den här tråden bara barnet!
nej usch, inget tålamod, orkar aldrig läsa allt när dom blir lååånga
// Vanessa

hahahah
// Vanessa

Han är nudist hahahahhahaha
Haha, det gäller att ha skitroligt åt en liten smiley :P
Jag ger upp och går och lägger mig, lång dag imorgon! Godnatt alla flummon!
gå och lägga sig ? vad är det ??
// Vanessa

Vad tycker ni om min nya mongo-avatar, det är mitt sätt att skicka lite kärlek till alla er RIF:are med en stor jäkla (mongo)PUSS 
Godnatt på er :)

Natti natti på dig!! o alla andra som tänker sova! 
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
oj! nu måste man vänja sig vid den bilden..
var tvungen att läsa två gånger för att förstå vem det var 
// Vanessa

Äh, du har ju bytt bild du med! När du lärt dig läsa blir det lättare, nmnet på personen står nämligen under avataren förstår du.. 
haha jag vet! men jag kollar oftast bara på bilden.
finns redan så mycket att läsa!
God morgon förresten!
// Vanessa

Goddag damen! Här är det ingen morgon minsann, vardag och upp i ottan och slit och släp. Oj. Ska strax springa till tåget och såg precis Nu att råttorna rivit mig på bröstet (i urringningen) så jag ser ut som jag sovit uppochned i en törnbuske, men men, inget tid att byta kläder!
NU ska här studeras psyken, syns och hörs!

halloj :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Jhonnydepp Shalalalala (ÚNIBET?? näee.. Jhonnydepp <3) Blubbsk!

Vilket insiktsfullt hundrade inlägg! För Johnny Depp ÄR ju helt enkelt bara Shalalala!!!
Förresten, läste i metro att Heath Ledger hittades död i sin lägenhet i dag, av någon anledning berörde det mig. Han var bara 28 och rysligt snygg, rik och framgångsrik men han hittades tydligen död i sin säng omgiven av tabletter. Säger som Strindberg: Det är synd om människorna.
Jag tycker bara att det är fruktansvärt onödigt att få det till att han ska ha tagit en överdos!!!!! eftersom alla vet ju att alla överdoser görs ju med Narkotika!!!!!! Och inte alls med vanliga sömntabletter…
Jag vet hur otroligt lätt det är att glömma att man tagit sina piller och sen tar man dom igen… och eftersom man är duktigt påverkad vid det laget så tar man dom igen… osv… osv…
Jag tror inte att han menade att dö… men nu undrar man… vem blir den tredje…

WHATWHATWHAT!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! PARIS HILTON och JARED LETO?!?!?!?!?!?!!?!?!?!??!!??! WHAT!?!?! hon hade attakerat honom på nåt ställe.. På Paris hiltons vis… :P
Stackars Jared……

#102 Nej jag hoppas att det var en olycka. Han hade en tvååring.
Min fråga är, vem var den förste? Vem mer har dött??

#103 va, vaddå.. är JARED LETO död!?? Har Paris Hilton mördat Jared Leto!!?
o vem är den gubben? *hänger inte med i svängarna* :P
Vänligen
Sofia

#104 jag tänkte skriva det här just innan du gjorde det.. :P Jag fattar inte heller… :O Stackars flickan.. 10 orsaker att hata dej <3<3
#101 Shalalalala.. :D Jack sparrow.. Edward scissorhands (INTE SETT!! :( Men den verkar ju SUPER!) From hell.. (kommer inte ihåg vad han hette där..) Och nu fick jag hjärntillstånd.. Så nu kommer jag inte på några mera filmer med ha.. My God.. *väldigt mkt hjärntillstånd..* :O:O:O JHONNYDEPP SHALALALALA!!!!

#105 NEJNEJ!!!! :O Paris hiltons vis=*Pusspuss..*mm
Men det är nästan lika da´nt som att hon dödade honom.. hon har dödat han inre…………. Hans själ kommer alltid att förbli svart……..! MOhahahahahahahahahahahahahahahah :O:O

#106 Jared Leto=Världens SNYGGASTE (förutom gerard Way, billie joe armstrong, jhonny depp mm) BÄSTA sångaren (förrutom Gerard Way, billie joe Armstrong mm) Och Sådespelare!! mm.. JARED <3<3<3
#104 Brad Renfro dog för bara några dagar sedan…
#109 Verkar som vi har ganska lika smak när det kommer både till musik och killar… :)
men hallo, jag vet ju inte vem nån av de där är.. haha vad jag känner mig borta nu.
Musik så gäller det bara guns n roses, kiss, the 69 eyes (som har universums snyggaste trummis) o sen allt innom synth :)
Sen har jag en förkärlek till the arks tidiga album :) hihi
:)
Vänligen
Sofia

#110 Men Vad kul!! :D Mcr, green day, 30 sec to mars, billy talent? Alla där är snygga förutom billy Talent.. Vad skojjigt! :D Vill bara skryta och säga att jag var på green day konserten för 2 ½ år sen, i göteborg!! FATTA vad bra!!! Lyssnar faktiskt på Queen nu.. Dom är ganska bra .. :)

Åh Jared Leto har ju varit en favorit lika länge som Johnny Depp ju.. typ ja.. 15 år kanske. JOhnny är min älskling, snodde en filmaffish ur en busshållplats förra året så jag har en 2x1,5 meter stor jack sparrow jag. Slå det! xD

#113 Snälla jag FÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! VILLHAVILLHAVILLHA!!!!!! SNYYYGGGG!!!!! jag vill inte dela jhonny med dej..
isåfall får du fötterna och jag resten! ;P okej, du får hans ena skinka då.. Men nu var jag SNÄLL! det jag vill komma fram till är att jhonny (eller snarare kapten Jack Sparrrow) är min! Har träffat han på riktigt!

i mina drömmar.. :P
vad hände med flumtråden ?
// Vanessa

oopss….. *Flummflumm*

Du kan glömma det!! Han är MIN!!!!!!!!! Det är nog att jag förlorade Mr. Pianoman (på trådens introbild) till SamanthaJones, JD är min för evigt så det så! Han har varit på min tillåtna lista med varenda pojkvän jag haft sen -93 och jag vet att en dag kommer han inse att det är mig han bör spendera resten av sitt liv med. Jag har tom förberett mina barn för detta och de tycker det ska bli SÅ råligt med en moviestar till "pappa".
Så nej nutiz, jag tänker inte dela honom med dig! :P

#118 Haha, det är bim som talar! XD Haha, jamen okej du får hans .. ehh.. stortå..? också. Punkt slut!
elle..? fortsättningen får du se i nästa avsnitt.. (imorn) Ska sova, klev upp 6 i morse.. skulle simma.. :/ ska drömma om jhonny inatt ja! :D Du kan ju ligga och gosa med hans stortå, fötter och hans vänstra skinka! (PAX HÖGRA!) Gonatt.. :p

#119 Varför nöja dig med högra skinkan, du kan ta hela baksidan. Framsidan är nämligen exklusivt MIN! 
End of story!

PFFT.. Johnny är min. punkt
Hmm ingen som gillar michael jackson hära?? Han är ju så läcker alltså, särskilt när han tar av sig sin lilla knappnäsa, MUMS.. Knappnäsa + barnmisshandlare.. WOW värsta drömkillen juuh ;) och hans spöklika hud, vitt <3

#121 Hah sandra! skulle inte tro det va! :O

#123 Pss, jodå syster lilla.. du är för ung för johnny-ponny man ;)

#124 det är du med lilltjejen 

#124 *morr*

hi hi rolig =D gör alla folk en lördag kväll då?

JAG SKA UT OCH SUPA!!!!!!!!
eller inte
göta kanal går på tv ikväll =D

Observera att #126 Yaeko morrar åt sig själv.. :P
#128 En vanlig lördagkväll utan barnvakt här. Jag ska baka födelsedagstårta och öva på att beräkna statistik - som standardavvikelse och pearsons produktmomentskorrelationskoefficent tex, roligt roligt.
:/
Sen ska jag gosa råttor och läsa bra bok. :D
#131 shit vilka långa ord slår knut på tungan direkt 

#131 jovisst >:( johnny hade ju gärnat kunna varit sisådär 20 år yngre. eller jag 20 år äldre… eller nej. gammal vill man ju inte bli! x)

#133 beakta att jag är tio år äldre än dig, och Johnny-boy är 20 år äldre än mig. Så när du är ett par år äldre än vad jag är nu (dvs i dina bästa år!) - ja då går han i pension..

#134 jag är bara ung och dum

#135 Så du har äntligen insett det nu.. Eller du kanske inte är såå ung (fast du är långt ifrån gammal) fast du är riktigt DUM! ;D fast jag ska inte säga nåt här.. :P
Letigre är också för ung för honom.. fast när han dör och återföds som en bebis så kan ju jag få honom! för då är ni för GAMLA för honom! Kläm på den ni! :D

#136 då är han för ung för dig, ditt peddo!!

#136 haha x) johnny depp kanske återföds som en tjej då moa ;)

#137 inte om han dör snart (a) Fast det skulle vara hemskt! :I
#139 NEJ! jhonny depp återföds som tjej?? Knappast! jag har redan föreutspått hans framtid och han kommer (tyvärr för er) dö om ett år, och sen återföds han som värsta snyggingen igen och heter fortfarande Jhonny men han heter Karlsson i efeternamn och sen när han blir 20 och då är jag 34 och då kommer vi gifta oss och skaffa värsta SNYGGA och SMARTA barnen!!!! :D:D:D:D:D:D sen kommer vi leva lyckliga i alla våra dar! SLUT på historien!

#140 ja, för här i verkligheten vill 34-åriga vuxna kvinnor alltid ha ihop det med 20-åriga småpojkar med mer övermod än erfarenhet.. yeah right! HAHAHAHA

#140 ELLER så skaffar du bara någon i den egen ålder syster lilla ;)

#141 Jaamen det ärju jhonny depp vi pratar om här!!!!!!! :O ;)
paint it black, suvärän låt :D
ååh chipmunk nation, haha hade en tråd om han på råttfortumet haha, klockrena haha