Nej dumma danskar
Superbesviken, har ju kollat massor med danska uppfödare för att ta hem några smykke bebisar.. Och när jag äntligen lyckats sålla ut till tre jag kan tänka mig att ta ifrån och framförallt en planerad kull som jag anmält intresse på vad händer då…
Jo jag får ett mail… uppdatering.. om att hon har bytt den tilltänkte hanen…. som jag gräääävt upp all möjlig info om… varför.. jo för att det fanns en större, *grrrr*
Bara tvungen att få ur mig min besvikelse här nu…. 

Danskar..Hmm, muta dem med öl om hon tar din hane ;)
å korv :P

Ska prova det… *s*

och röd pölse…
du får fortsätta gräva då, tihihi tills du hittar den stora 

Haaaha..
Näe jag är uppriktigt ledsen. hon har valt bort en gammal hane som haft tidigare kullar som blivit jättebra för en yngre större okänd förmåga…
så det finns inget att gräva upp om den stora. Vet ens knappt ngt om uppfödaren bakom honom, för han/hon/den är inte alls känd och existerar inte i forumsvärlden….
Nääe jag åker helt enkelt ner och snor den hanen som var tänkt från början och låter Uddan få träffa honom istället *asg*
Jaaa gör det :) Du kan ju fråga om du får låna hem han vettja, hade ju varit bättre att ta den första tycker man då man vet så mycket om hoom och han har gett bra avkommor, eller hur man säger. Men hon e kanske nyfiken på den stora antar jag. men ändra sig sådär, då hade hon ju kunnat ta bjässen redan från början ..

Jag tänkte fråga henne om att låna honom innan, men sen fick jag 2nd thoughts om Uddan och att låta henne gå i avel så jag struntade i det
Sen när jag såg att hon planerade en till kull på honom så tingade jag direkt och sen byter hon hane… *stoooooorböööölar*
åååh va trist :( När du hittat nått du verkligen tyckte lät intressant och bra lixom ..

Nu har jag luskat lite mer och vet mer om varför hon bytte.
Han hade varit utlånat till en annan uppfödare där han inte lyckats få till det på tre försök, så han ska pensioneras.
Men vid alla religioners gudar hoppas jag att det inte var honan som det var fel på utan att han var för gammal annars… 
Dumt att inte försöka med en till hona dock… *snyftar och snörvlar*