Flumtråden - Deluxe Edition
Efter (över)moget övervägande har jag härmed beslutat att åter reinkarnera RIF's one and only hang out för de totalt vrickade och missanpassade. Dyk ner i flumtråden, slit av dig kläderna, kasta tomater, blås snorbubblor, fnissa hysteriskt, idka kiss och bajshumor, prata med dig själv, bada i en lerpöl med för små stringtrosor- anything goes!
Här inne är det förbjudet att låtsas vara normal, här ska alla inre störningar exponeras och exploateras. Get it out in the open, ventilera, slappna av - FLUMMA!

Har ni också sett reklamen för penisförlängning här inne? What's that about liksom? Jag vill inte ha penisen förlängd, jag vill HA DEN (punkt).
Alltid lika trevlig press av dig ;) haha
jag lyckades med något puckat idag: jag köpte ett par handskar o frågade om det var bytes rätt, vilket det var i 14 dagar. sen börjar jag gå mot dörren men ändrar mig o går tillbaka in o ber dem klippa bort lapparna för jag vill ha dem direkt, och det var ju inga problem. sen frågar jag helt seriöst om jag kan få byta dem ändå om jag inte trivs med dem. jag kom på mig själv med vilken idiotfråga det var :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
VART ÄR REKLAMEN? är det någon bild på en snopp? hur ser den ut, stor? ådrig? hårig? litn eller som en cola burk? :)
Vänligen
Sofia
ha ha =D deluxe alltså =D vågar man tänka vad som hamnar här till slut 
fantasier är aldrig fel :)
Vänligen
Sofia

Det är tyvärr ingen bild av något könsorgan whatsoever i reklamen - det står bara "penisförlängning - köp idag, student & pensinärsrabatt".. på ett ungefär kanske. Den specifika penisen jag pratade om var bara en konstruktion av min egen överaktiva fantasi (och varken hårig eller colaburksformad.. finns det ens såna??).
Nationalencyklopedins ordbok uppger både lummig (av narkotikarus) och engelskans flummery 'struntprat' som möjliga upphov. Ordbokens äldsta belägg är från 1973.
från slutet av 1960-talet, där de användes om det mentala tillståndet vid haschrökning . De intellektuella prestationerna från de haschliberala kretsarna kom snart (fortfarande på 60-talet) att kallas flum och flumideologi och liknande, och snart hade flum, flummig, flumma kommit att häftas vid orediga tankegångar i största allmänhet.
Flumpedagogik, flumskola, flumliberal, flumvänstern blev ord i tiden.
ha ha flum flum

Kanske dags att göra en undersökning bland våra medlemmar:
Har DU cocacolaburksformat könsorgan??
Ja
Nej
Ibland
Jag samlar på cocacolaburksorgan!
Nej fy f*n!!
I wish!

#4 - jag samlar på cocacolaburksorgan!! 8'''D

Dum di dum dum i flum.. *rödsprängda ögon* jag är INTE trött? O_o