Svårt att hitta svenskan?
Brukar du ha svårt att hitta svenska ordet på något ibland? Jag satt och skrev och sökte ett ord som jag visste hette displays på engelska men kunde inte hitta det perfekta svenska ordet. :P
Då kan man gå in på Lexin och fråga:
Älskar mina stora små vänner..
om man inte hittar ordet på engelska då ? 

#1 då frågar man lexin om det istället :P
§Hittar du inga ord alls har du råkat ut för afasi men då kan alltid du trava in på neurologiska kliniken och gestikulera dig fram till en hjärnröntgen :P
jag tror jag e född med det 
som storkukstråden om duvorna där jag tyckte att killar skulle ha lika stora pungar som råttor .i relation (fast det va proportion jag sökte, haha)

#4 haha, bara i kärleksrelationer kanske? Fast iofs, man kan säga "i relation till" också:"jag tycker att killar ska ha lika stora pungar i relation till deras kroppar som råttor har" funkar också även om proportion är ett mer korrekt ord.
Du lider inte av afasi - du lider av snubbelsyndrom. Det gör jag med, orden trillar ur munnen (fingrarna?) så fort att de snubblar över varandra och det blir heltokigt ibland.. 
ja dom snubblar ur munnen så snubblar dom igenom fingrarna när man försöker fånga upp dom på vägen ner 

haha, relation och proportion är ju snarlika ord iaf..
Älskar mina stora små vänner..