Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 734 ggr
dorislinn
0

Söker transportbur!

Säg till om du har en till salu!

Gabb
0

Har inte ÖB sånna billiga? Tänkte köpe en själv nämligen :P

Utara
0

I göteborg där jag bor hittade jag en skitbra som nästan ser ut som en liten bur för bara 79 kronor. Har man två råttor i den är den så stor att man kan hänga upp en hängmatta och ha matskål osv. i den.

Finns att köpa inne i nordstans Zoo-butik, och jag tror att den kan gå att efterbeställa.

Gabb
0

Har varit och köpt en på ÖB nu. Den är större än den ser ut på bilden.  59 kr.

Utara
0

Den var skitfin Gabb!

UpptagetNamn
0

Jag har en likadan bur som #3, :] Jäte bra faktiskt ^

LeTigre
0

Har också en sån som #3, mycket bra då den skyddar mot drag och insyn men ändå är lätt att komma åt i.

Ladyinred
0

Hur stor e den? Skulle behöva en som funkar till ett djur i storlek med en mindre kanin.

Gabb
0

cirkus 25 hög, 20 djup och 35 lång.

Babbett
0

Har också köpt från Ö&B, ingen idé att köpa dyra transportburar när de endå har en tendens att vara på alla andra ställen än hemma.

(köpte 2 från Ö&B för ett par veckor sedan…en är redan i Norge och en åker till Skellefteå på söndag :-P)

Grodan
0

ser mkt gnagvänlig ut

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

Den är mycket gnagvänlig ja, hälsar mina flickor som inte får sitta i den vid burrengöring längre… :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Reklamfritt
0

kan man inte ha en vanlig transportbur till katter ? Asså om man typ tar en filt över den elr ngt ?

UpptagetNamn
0

Med knagvänlig, menar ni att dom nager lätt på den?

Jag har haft min länge, & dom har inte gnagt nått. Men ändå så har den varit väl andvänd.
Eförsej så har inte jag gnagande råttor.

Gabb
0

#10 & #11

Mina råttor brukar inte gnaga på sånt ;)

Jeeey
0

Jag har en exakt likadan bur som #3, också inköpt på ÖB för 59kr (såg samma på en zoo här i GBG nån vecka senare för 129kr!)

Håller med att den är väldigt bra mot drag och liknanade, plus stor "lucka"

Vet inte hur pass gnagvänlig den skulle kunna vara, för mina råttor gnager inte heller på sånt

:D

LeTigre
0

Nej mina gnager inte heller men kan tänka mig att gnagisar kanske skulle dissektera den :P

Jag såg också exakt samma bur på zoo här i stan (samma ffär som jag för övrigt anmälde för brott mot djurskyddslagen) för 159kr!!