Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 2196 ggr
Daydreams
0

burar och ferplast voljär säljes (Malmö)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska jag sälja av lite burar samt en voljär. Allt hämtas i Malmö.

1. Ferplast  medium grön-blå/vit i fint skick men lite gnagd på ena kanten av bottenlådan. Samt så är taket lite buckligt.     1100 kr.
  2. Hemmabygge i fint skick. Knappt använd. Personligen tycker jag den är värdelös för den är i trä och avlång istället för hög. Men har man ändå tänkt bygga själv kan man ju använda den som bas och göra om den lite. 100 kr
  3. Vanlig bur 3 månader gammal ca 70 bredd, 76 höjd och 60 djup,   250 kr

Jag gillar INTE bussgods så folk som kan hämta är högprioriterade.

Voljären 

SamanthaJones
0

jag är intresserad av trean, men då måste det bli bussgods så du vet att jag finns om den inte bli såld :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Daydreams
0

hmm Men den är ju inte ens lönt att skicka. En helt vanlig bur som inte kan göras platt så då lär bussgods kosta en hel del och du kan säkert hitta ngn där du bor för samma summa.

mills
0

Jag bor i Malmö och är intresserad av trean..vet dock inte när jag skulle kunna hämta den då jag är borta resten av veckan..är det bråttom?

Daydreams
0

Nä inte särskilt.

mills
0

Isåfall köper jag den gärna!

zickan
0

allt kul finns i malmö.. .:-/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Elma_vip
0

Jag är jätte intresserad av voljären, dock bor jag i Lidköping så jag undrar om den kan skickas?(såg att du egentligen inte vill det) Behöver en bur ganska akut..

Elma_vip
0

*Puttar upp lite *

Daydreams
0

Jag vet inte hur det funkar med bussgods men jag har ingen bil så om dom inte kommer och hämtar vid dörren så funkar det inte att skicka.

Elma_vip
0

#9 Okej.. :/ nja det tvivlar jag ju på att de gör.. :( Du har ingen kompis eller något som kan köra den i så fall då? :P

Daydreams
0

nej sånt ordnar jag inte utan då får du betala för avhämtning samt emballage.

Elma_vip
0

Okej, men då är jag tyvärr inte intresserad längre..

Idan
0

är det voljären som kostar 1100:-??

Daydreams
0

ja

Daydreams
0

putt

mills
0

Vet inte om man kan skriva pm till dig när din sida är begränsad,  jag skriver här iallafall så puttas tråden upp lite också.

Jag vill bara säga att jag kan hämta buren efter fyra vilken dag som helst nästa vecka om den finns kvar och du har lust att sälja den till mig!

Jag har ingen bil så jag vet i sjutton hur jag ska få hem den, hoppas på att den inte är allderles för stor för att bära en bit. Har lite svårt med storleksuppfattningen när jag inte ser den framför mig.

Har du nån bild kanske?

Daydreams
0

#16 tyvärr den är såld.

Voljären ligger ute på Blocket också för nu ska den bort! Så passa på!

Daydreams
0

Nu är voljären såld, om någon vill ha den hemmabyggda garderobsburen så hojta för imorgon lägger jag ut den under bortskänkes på blocket.

Grodan
0

Grattis! Blev det budgivning på den?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Daydreams
0

nej, det var eyy jättegulligt par som köpte den för dom ska skaffa råttor men ville ha bur först.