Råttor mm. söker nya hem
Djur söker nya hem…
Dessa djur söker efter nya livslånga hem. Där de kan få mkt kärlek & bra skötsel. Krav är även att behålla kontakten med mig! De finns i Bollnäs. För mera info om dessa djur så mejla till mig eller kolla in min hemsida. Bilder finns. Även lite tillbehör kan finnas att sälja med. Är väldigt mån vart de hamnar!! Så om du är seriöst intresserad så hör av dig och berätta om dig/er och vad ni kan erbjuda! Pris diskuteras. Ev. fodervärdar sökes.
Min e-mail/MSN: Anniiie86a@hotmail.com
Min hemsida: www.freewebs.com/anniesdjur
Marsvin…
Benedikt: Lunkarya Peruan hane. Klippt. Född: 05-07-28. Färg: goldenagouti/white. Flyttas endast tillsammans med Curre. Endast för sällskap!
Curre: Långhårig blandras hane. Klippt. Född: 06-05-15. Färg: choklad. Flyttas endast tillsammans med Benedikt. Endast för sällskap!
Frodo: Långhårig blandras hane. Klippt. Född: 06-12-16. Färg: White/golden. Vill ha en liten marsvins unge utav samma kön som burkompis. Funkar dåligt med äldre hanar. Marsvin på plats är krav! Endast för sällskap.
Råttor…
Jumbo: Dubbel rexad (näst intill naken) dumbo hane. Ca: 10-11 månader? Flyttar endast tillsammans med Gunnar. Endast för sällskap!
Gunnar: Naken råtta. Hane. Ca: 10-11 månader? Flyttar endast tillsammans med Gunnar. Endast för sällskap.
Katter…
Rister: Huskatt hane med extra tår. Han är kastrerad. Svart med lite vitt. Född: 05-09-25. Flyttas endast tillsammans med Kiba inom Bollnäs kommun eller i närheten. Ska gå som innekatter. Ej för hund eller barnfamilj! Endast för sällskap!
Kiba: Röd huskatt hane. Inte kastrerad ännu. Men ska kastreras. Född: 07-06-20. Flyttar endast tillsammans med Rister inom Bollnäs kommun eller i närheten. Ska gå som innekatter. Ej för hund eller barnfamilj. Endast för sällskap!
Tindra: i stamtavlan: S*Ringbom's Tindra. Norsk Skogkatt hona. Ska kastreras. Färg: Bruntigré-vit . Har inte haft någon kull. Hon är född: 05-01-09. Ej för barn eller hundfamilj. Endast gå som inne katt. Gärna en liten kattunge kanske som kattkompis. Ställd ut en gång. Men gick i fel färg. Men domaren ville se henne igen. Flyttar endast inom Bollnäs kommun eller i närheten.
Småkryp…
1 Afrikansk jätte tusenfoting. H*n är över 4 år.
stackarna. ingen som vill ha dom..
tusenfotingen skulle nog min granne vilja ha. finsn det möjlighet att få den till eller närmare sthlm?. pris?
Hon är tusenfoting galen. har två men kommer nog fler på reptil mässan till helgen
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
ska till sthlm nästa vecka. =) tar bussen då på morgonen den 31a =). gratis eftersom jag inte vet riktigt hur gammal han är och kanske inte lever så länge till. Då han har några år på nacken ändå. Men kanske är för kallt för att ta ut han? Annars hoppas på att det blir plus grader och stoppa om han ordentligt.
har du en en godis låda/kartong som är tät men kan göras nått luft hål i och som inte är för stor så går det.
Enklast är att köpa en värme kudd epå en sportaffär. sådan man ruskar och är sedan varm i 12tim. använder dom vid transport hela tiden. men det funkar helt okej med en låda sedan 1-2 petflaskor med varmvatten. allt lägger i en ryggsäck eller påse. lägg dock inte petflaskorna tillsamans med djuret. kan bli ett rätt platt djur ;-)
jag jobbar det 31:a till 16:30 inne i stan. men ska kolla med mell hur hennes schema ser ut.
ska du göra något runt söder i sthlm så kan du även ställa in den på zoo affären på medborgarplatsen hos emma.
Ska på konsert då. Kl: 14 så var det signering inne i gammla stan. kommer att sticka dit direkt jag har kommit med buss till sthlm. vore bra om någon kunde hämta tusenfotingen innan dess på terminalen. ankomst ca kl: 12.15 på city terminalen.
Efter signeringen så ska jag på city backpackers och checka in på det vandrarhemmet. och sedan konsert på kvällen på fryshuset. Jag hittar inget i sthlm. (är en småstadstjej) så vore bra om någon kunde ta han direkt på terminalen när jag kommer. så slipper han följa med i kylan runt om.
och signeringen är i sound pollution ^^

Men Annie då kan ju du ta med mössen som ska till Mymlan, ja om hon har möjlighet att möta upp dig förstås. :)
#6 Vilket datum pratar vi om nu?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hm 31/1 tror jag att det var. Jag ska prata mer med henne om det så får vi se om hon kan ta mössen med sig..
#8 Okej.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Kan inte. är inte tillåtet att ha djur på bussen egentligen. ^^ tyvärr. Men tänkte på tusisen. Eftersom den inte avger någon lukt eller något. och inte ger pälsallergiker problem. Och då skulle jag kunna gömma han i väskan typ =)
mell är i egypten. kommer hem i natt så jag ska prata med henne i morgon och se vad hon har för schema. jag är fri den 30/1 den tiden dock ;-)
ok :P
Råttorna har nu fått flyttat =)