Äta *foto-tråd*
Lägg upp foton på din råtta/dina råttor som äter! Ätbilder är så härliga!

naw så söt iris va där!

Jag hittar inga ätarbilder:( Får ta någon idag och lägga upp:D Tycker det är så gulligt att se hur de håller i maten med deras små tassar^^

Wille äter matgegga ^^
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

#0 Haha råttan högst upp till höger!
#5 Wow vilken snygg serie! :)
#7 Det ser ut som att det riktigt sprätter matgegga på hans kind!
Älskar mina stora små vänner..

#8 tack:D

åh..jag som letar efter simeser, gu vilka söta!

#12 inträngd i ett hörn:P

Oj vad smarriga alla rätter ser ut :)
Måste man ge kött/fisk/kykling varje dag? Eller räcker det vissa dagar med grönsaker och frukter och annat gott i grönsaksväg?:) HAr precis skaffat mig 2 bebisar :)))
#16 Mina får något slags kött/fisk typ varannan dag. Grönsaker är ju jätte viktigt för dem så de får de varje dag plus pasta, ris, frukt mm.

#11, 12 - Men gud så underbara!! :D

# 12 ojoj va många bebbar:)
#0 Råttan längst upp till höger… öhum… alltså om det är Fenix så var han en hederlig cinnamon… men om det är Bada så var han en lynx (lilac agouti, A-bbdd, baserad på graphite). Jag tror att det är Fenix, hans nos ser så ljus ut… (tror att det är Bada som klänger längst fram o vill klättra upp på mig när jag fotograferar - man ser endast en bit av rumpan på honom)

#11, kan råttor käka kräftor? :s
#26 Varför skulle de inte? =P

#27, för att OM de inte skulle tåla kräftdjur så skulle de bli jätte sjuka :p
Min snodde en pommes och drog iväg med, men han tog en alldeles för stor bit för vad jag tyckte var ok för honom att äta så då skulle jag lyfta upp honom och ta den ifrån han men han skyndade sig att trycka i sig allt så fort han kunde under tiden jag höll han. Och då var han så söt så då var jag tvungen att skynda mig att fota (därför bilden är så suddig)
#2 ne hon ber ju bordsbön ser du väl..innan hon ska hugga in på äpplet där vid sidan..eller vad d et e för nått :-P

Skorarpan… äter (eller kanske utforskar) jord!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

#37: Lilla sötisen… Han och hans brorsa har suttit i min jackficka
haha