Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 807 ggr
MalinMalin
0

REX och DUMBO bebbar till salu.

Jättegulliga och trevliga bebbar finns nu till salu.

**Födda 071210

1.Cinnamon REX hona,Dumbobärare.
Näpen liten tjej som kan sitta långa stunder i handen och bara studera :-)

****3.Mink REX hona,Dumbobärare.
Väldigt lik sin pappa både till sätt och utseende.

**6.Cinnamon REX hane,Dumbobärare. Försiktig men otroligt snäll kille.

**

8.Cinnamon SLÄT hane,Dumbobärare
Supersällskapligt kille som älskar allt och alla.

9.Mink SLÄT hane,Dumbobärare
En riktigt gosråtta som älskar att pussas.

**

Föräldrarna är:

Pappa:STOR mink Rex på nästan 800 gram Reggad i SRS

Mamma:Blue husky roan Dumbo på 410 gram.

Född 071213

2.Champagne SLÄT hona,Dumbobärare. Otroligt nyfiken på allt och alla.

Föräldrar är:

Pappan: Blue SLÄT på 690 gram,reggad i SRS.

**Mamman:Champagne(med sotade öron och nos)Hennes mamma är reggad i SRS.
**

Födda 071227

**

4.Champagne REX hona,Dumbobärare
Pigg,pigg och superpigg tjej.

5.Champagne DUMBO hona
Väldigt försynt tjej,lugn men skulle behöva ta för sig mera ibland sina systrar.

7.Mink REX hane,Dumbobärare En superbuse som aldrig vill sitta stilla.Föräldrar är:

**

Pappa:STOR mink Rex på nästan 800 gram Reggad i SRS   Mamma:Champagne Dumbo hona,ej reggad.

Ungarna finns utanför Göteborg.

**
Pris 145 kr/st**

Busfroken@hotmail.com

Svar ifrån nån som inte är intresserad av beisarna undanbedes i denna tråd.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MalinMalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MalinMalin
0

..

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

..

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

..

//Malin

www.r8ttor.se

Babbett
0

Du skrev ju i den gamla tråden att bara en fanns kvar?

MalinMalin
0

Japp..och som du ser så är här en del nya bebbar oxå.

Och ett par av dom som jag hade i den tidigare annonsen pga återbud.

//Malin

www.r8ttor.se

Babbett
0

Det var ju trist med tanke på att det fanns transport från Gbg i helgen…

MalinMalin
0

Ja…jag väntade ju att du skulle höra av dig om du skule ha cinnamonhane eller inte,men ingen hörde av sig:-(Som jag sa tiill dig i det sista messen så är det inga problem för mig att köra in till GBG med honom.

Sedan hade jag en rexhane till ,men han var ju inte levklar än och därför inte fanns med på förra omgången annons.

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Nu finns bara flickorna 1,2 och 4 kvar till salu.

//Malin

www.r8ttor.se

[Inana]
0

Vad hörde jag om transport på Gbg? Vart går den? Skulle vara skönt om rådisen kunde få lift :) Iaf en bit…

MalinMalin
0

Alla bebbar är nu bokade till underbara hem.

//Malin

www.r8ttor.se

Babbett
0

#9 Som jag skrev så var det till en bekant jag letade bebbe, jag väntade på svar från henne. Hon var lite långsam och när hon äntligen hörde av sig så var han tingad… Och när han inte var tingad längre så hade transporten redan gått….både fram och tbx.

Men men…så kan det gå.

MalinMalin
0

Ja…det var tråkigt att det blev så :-( Hoppas din vän hittar en söt kille nån annanstans.

Jag har en ny kull som föds i dagarna,men innan dom är levklara så har hon nog hittat nån söt kille nån annanstans.Om inte så får ni hojta till igenSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se