Råtthona söker nytt hem
Min råtthona söker nytt hem i en råttflock då hennes kompis var tvungen att avlivas. Hon är född Augusti 2007 och uppfödd hos en privatperson. Så hon har ingen stamtavla eller sådär. För mig är det viktigaste att hon kommer till ett bra hem så hon skänkes till rätt hem. Hon bor i Motala (östergötland) just nu. Hon är handtam och van att man håller på med henne. Dock är hon som honor brukar vara och springer gärna runt.
Maila mig om ni är intresserade : saandraaa89@hotmail.com eller skriv här. Men ni lär nog få snabbast svar på mailen.

jag skulle nog kunna ta henne, bor i linköping..
PM:ar dig så får vi prata mer..
// Vanessa

Jag skulle även kunna tänka mig skaffa en/två honor till. Kan ev. i sånafall hämtas i Jönköping/Nässjö eller Örebro/Hallsberg. Eller i Östergötland. Så har ni några honungar hemma som söker nya hem så hör av er.
Ska du inte omplacera din hona utan istället skaffa sällskap till henne nu? *förvirrad*

# Mjoo precis , tänkte omplacera henne först . Men eftersom ingen verkar speciellt intresserad så vill jag skaffa burkompisar till henne. Det handlar inte om att jag inte vill ha råttor , utan det var för hennes skull jag tänkte omplacera så hon skulle slippa sitt själv.
Vad bra! Sånt gillar jag!
Är det honan som är black hooded? Kan du slänga upp en fin bild på henne i hooded-tråden?
Tror att UpptagetNamn kanske skulle kunna ta henne ;). Om jag inte minns fel så sökte hon jusst en sån råtta, asså färgen ^ ?. Om du fortfarande vill ha nytt hem till henne så kan du ju skriva. tror även att hon hade några bebisar tillsalu, hade innan iallfall. 

Jag har hittat råttungar :)
vart då? berätta
glöm det, såg nu att du startat en tråd om det 

#1 faaan va coolt ! jag fyller fan år samma dag och dessutom nästan på klockslaget där ! fyller år den 17 sep 20.09 xD hihihii