Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 441 ggr
Mymlan
0

Terrarium stort *Stockholm* bortskänkes

http://www.zoonen.com/annonzparken/annonz.asp?oid=1775030

Jag kan ej få hem det *suck* har ju ej bil eller körkort..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Allamej
0
#1

Blinka snällt mot någon av de andra 08 som huserar här… :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Mymlan
0
#2

#1 Platsen saknas oxå..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Allamej
0
#3

Då är det genast mindre kul… Oh, släng ut sambon!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Mymlan
0
#4

#3 Vi är ej sambo.. Jag är bara inneboende här tills jag får bostad..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Allamej
0
#5

Attans… :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Daisymink
0
#6

släng ut de du bor hos :) haha

// Vanessa 

Grodan
0
#7

äh, jag tycker den ser skabbig ut


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0
#8

#6 Hade jag gjort om lght hade stått på mig..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you