Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 311 ggr
yrsoup
0

2 råttflickor behöver nytt hem

Hej, pga utomlandsflytt måste jag tyvärr (läs: TYVÄRR) hitta någon som kan och vill ta över deras omhändertagning. De är ca ett halvår gamla, väldigt söta och snälla och behöver någon som kan låta dem springa fritt några timmar om dagen, om inte mer. Jag söker någon som kommer att älska dem så mycket som jag och som tar mycket väl hand om dem. Deras stora bur medföljer. Mejla mig gärna snarast möjligt, eller ring om det är lättare. Vi bor lite utanför Trelleborg.

Yrsa Andersson, Smygehamn Skåne
0704428758 [yrsoup@hotmail.com](mailto:yrsoup@hotmail.com?subject=Ang. 2 råttflickor behöver nytt hem)

pottsorken83
0

kort?
temprament?

Mymlan
0

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

yrsoup
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bebibel på den stora bilden, peppe på den lilla. båda två väldigt snälla :) bebibel är väldigt nyfiken och social, peppe är mer försiktig men kommer gärna och leker om hon dömer situationen säker.

yrsoup
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är buren som de bor i också

Terato
0

yrsoup, läs Mymlans inlägg! Det saknas lite uppgifter i din annons! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

yrsoup
0

Därför att jag köpte dem i en djuraffär, så mycket information har jag inte.

Men okej, de är födda i juli båda två, dock är peppe 10 dagar äldre än bebibel och alltså kommer de inte från samma kull. vet inte vem föräldrarna är.

som man ser på bilden är de båda vit och grå, dock är bebibel en nyans mörkare. i somras var hon ganska mycket mörkare, hon hade en varm sort mörkgrå nyans med vita tassar och nos. peppe var likadan fast hennes gråa områden var ljusgrå.

UpptagetNamn
0

Jag skulle tagit dom om jag inte hade bort så långt bort<3

Terato
0

#6 Det är okej om inte alla uppgifter går att få tag i, men det är bättre att skriva "okänd" om föräldrarna istället för att helt utesluta att skriva om det(tycker jag).

Hoppas du inte tar illa upp för att vi är lite tjatiga. ;)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se