Knasiga bilder! :)
Här kan vi väll lägga in lite knasiga bilder? Sånna som man inte ser varge dag? ^^ : )
Jag börjar då ^^ : )
Här nosar nisse på katten swea x)
Och här pussas dom ! 
Dom var lite små, syns inte så mkt ? :/ Ska rota lite i datorn sen o se om jag hittar nåt kul :)

Omikami sover väldigt konstigt x)
#3 .. hahahaha :D

Noppa ser lite knasig ut när hon sover på denna bild, eller?

#10 Noppa ser nästan lite irriterad ut över att ha blivit väckt tycker jag :D

#14 Haha, nej inte jag heller! Btw ett sånt hus har jag till mina rådisar med
Min nye gosse Yuki som ser en Stooor Jesús
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#13 Vilken uuunderbar färg! 
Bart verkar tycka att det är superduperkul att välta mattes ölburkar, om och om igen. Haha!

#20 hahaha x)
#11 Ja, hon kanske visade mig tänderna som en varning 
Fast om jag minns rätt så märkte hon knappt av att jag var där…
Jag har ett helt gäng med bilder på mina tokdjur, en del har jag kanske visat innan men jag slänger upp ett gäng ändå.. Först ut är Hoppetossen som inte är helt kompis med blixten..
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr
#13 Skön stil!
#17 Känner igen problemet, men man kan ju inte bli sur heller på de nyfikna små pälsbollarna.
#20 Helfestlig bild!
Rockall provsmakar mammas folkis och ser ganska ertappad ut ;)
Portfolio på Flickr
Vad är detta? En förbannad bäver? Nej, bara lille Léon som gäspar…
Portfolio på Flickr
När jag ska fotografera Fender som är pew så undviker jag gärna blixt och förlänger slutartiden, men kliar det och man vill skaka på huvudet samtidigt som mamma tar kort blir det kanske inte helt lyckat.. men gullig bild iaf..
Portfolio på Flickr

:) Putt*

#19 haha sött!
Älskar mina stora små vänner..
Felpost

underbara bilder! Jag vill se mera!

haha varför ligger era råttor på så söta ställen o sover? ^^
mina är så tråkiga så dom ligger bara i hängmattan eller e ett tygrör och sover o när dom är ute och springer så käkar dom på mina staddar >.< haha

#9, #14: hahaha! XD

#45 den bilden var ju störtskön!

Hihi, ja den är söt. På något vis blir hon alltid superintresserad såfort jag sitter vid datorn. Det ser verkligen ut som att hon läser på skärmen oxå…hihi….kul är det iallfall

#50 hahha vilken going :D
Åh vilka sötnosar!

#53 så söt!

#57 Åh vill med ha råttselar. Har du gjort dem själv eller köpt?

#60 Ååååh, vilken underbar råtta! *kär* ^^
Diesel (Mossblommans Italien) visar gärna hur en råtta ser ut inuti… Iallafall när han gäspar ;)
Portfolio på Flickr

haha fin kran:P
#59 japp, jag har gjrot den själv enligt Kicki-modellen :)

jättefina råttor :) längtar extra mycket nu till efter jul då jag och syster (-bim-) skaffar egna bebisar :D

Haha! Jag med! :P

#87, underbart sööt :D:D
#87 haha vilken backslick 

haha ja det kan man säga! fick hjälpa till å torka honom ^^ han verkar vara någpt långhårig?

AAAA! Vill ha bebisar nu! :O

Gudrun putsar sig

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Gudrun sover…
Han trillade ner först när han vaknat :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Ännu mer Gudrun 
Gunnar och Lilja.
Lilja är den med sälfötter :P
Råttor kan flyga!
Sivert putsar sig
Sivert sover
Sivert… Eh, jag vet faktiskt inte vad han gör x)

# 102 Men det ser du väl vad han gör? Han stoppar ju in en snusprilla 
Portfolio på Flickr
Ah, så måste det vara! Sådan matte sådan råtta 

#96, TA BORT HJULET!?? :OOO
106* den kanske är fast hedd, så dom inte kan springa i det, så dom sover där istället

#106: Snälla, överdriv inte… Först och främst kanske du ska fråga om hjulet är fastsatt eller inte? Dessutom är bilden gammal, rätt svårt att ta bort ett hjul som inte finns…
Förresten så var hjulet fastsatt så det inte kunde snurra.

hihi
#110 rudolf med röda mulen :)
// Vanessa

#108, amen brarå -.-
#102 tvättar handen, han hade precis torkat sig i röven med den… hehe
106: Nä, orka. De springer så bra där så, med jätteböjda ryggar iom att de knappt får plats. Hjulet har suttit där i 4 år nu och de älskar sitt hjul för mycket så jag vill inte vara elak mot de. Ställningen ger trots allt bra magmuskler!!!!!!1111oneoneone
(Ja, jag är ironisk…)
#115: Men Grodan då, varför lärde du honom såna dårskaper?!
:P