gomorron svammel
ninja, däjdrims å ja e online just nu… någon mer?
svamla lite hära…
har ni sovit eller har ni tvättat hela natten?
jag har bara drällt omkring här, har massor att göra och då är datorn alltid såååååååååååå rolig.. jäij
Ja, Mymlan är online också.
Jag har fått hela 3 timmars sömn inatt.. är pigg igen och ska försöka hitta på nåt
coolt, lång taij slipör där… jag har lite vaken tid att ta igen, jag har sovit typ 3 dygn… haha
vaken å vaken… sega å svamla e de i af …
foton till artiklar behövs - jag kan inte ta råttfoton… svårt
jag ger upp, håll ställningarna Ninja! *kram* 

jag ska sova igen snart, har gjort kaffe och välling
Jag har inte sovit ordentligt alls de senaste dagarna/nätterna.. drömmer bara mardrömmar så jag vaknar hela tiden
Vad för foton är det som behövs? Kanske kan fota lite, bara jag fixar batterier till kameran

vaknade av att jag sov på mina glasögon:S
#7 mmm… kaffe sover man gott på såhär på förmiddan… utom ibland då man får nåt ryck å börjar städa el dyl… när ska du gå upp sen?
# 8 mardrömmar brukar man drömma när man är lycklig
alla möjliga foton… söta, roliga, knäppa, gosiga osv

jag är övertrött så då hjälper kaffe mig att bli lite piggare så att jag kan sova. Jag ska gå upp när jag vaknar och åka till Ikea och köpa sista inredningsgrejerna till nya buren:D
Vad ska ni hitta på idag?
#10 nja, det är relaterat till en jobbig händelse.. får lite panikattacker och så.
Tänkte om det var någon speciell artikel så man kunde arrangera en fotosession med teman. :P
städa

jobbigt Ninja,:(
och yay grodan
#12 asch dumma… *grrr*
mja, i stort sett finns inga bilder till några artiklar… kolla vilka artiklar som är på g… har visserligen bett skribenterna att fixa foton, men det är sällan jag får tillräckligt många… men i a f är det bra att ha en buffert med foton!!!
#14 Jag reder mig. :)
#15 oki, ska se efter och fundera hur man kan fixa och dona lite!
Jag har inga planer för dagen.. än.
gäsp… hävto gou nao baj baj
*loggar in igen*
kom på: lekbilder! glada råttor som busar!
å loggar ut igen*** dånt jo krai så matsch 

sov gott!

jaha….så alla bara går å nannar igen? 

nä….får väl ta å tvätta lite då…:)

Åh här är tråk så jag ska snart sysselsätta mig med att städa råttornas burar för det är sååå kul -.-

ska åxå städa åt råttisarna sen….tänkte de skulle få sova en stund till….:)

EFIT idag ju! :D Sen ska jag plugga kemi :P

Jag håller på med storsanering av lägenheten idag, det har inte hunnits med under tentaveckan. Men nu är det lov i två dagar innan vt börjar så nu måste här hinnas tvättas och skuras. Letar också extrabur och födelsedagspresenter till sonen som fyller fyra om en vecka :D
Ikväll har jag fixat barnvakt och ska på stoooor fest! yay! Först gången ute utan barn på en månad, så det ser jag verkligen fram emot.
Någon som har roliga planer för kvällen?

oooo…feeest!!! låter galet kul ju!!! :) själv vet j ainte ännu vad ja ska göra…..verkar som om många fortfarande sover av ens umgängeskrets så man får väl vänta å se… :)

Förresten, bara för att klargöra så är det inte sonen jag ska stoppa i buren. Lät som det ser jag nu.. Fast det kanske vore en ide? Vad är rekommenderad burmått för en fyraåring? 

Jag och lilltjejen är ensamma nu, sambon och äldsta dottern har åkt och kommer inte tillbaks idag. Jag passade på att ta med några rexbebbar i sängen och gosade och mosade…
Ikväll kommer det fint besök…från både Danmark och Norge för att hämta bebbar! Jippi!!

#30 allt LeTigre registrerar är: rexbebbar *mums* 
zzzzz jobbajobbajobba