Gp-råtta säljes AKUT
Jag skriver om min gamla annons då det är vissa saker jag vill ändra och lägga till.
Detta börjar bli akut nu då hon inte får den tiden hon behöver!_
Och om du är osäker på att du kan ta henne, säg det på en gång bara._
Att ta henne på prov i några månader går hur bra som helst, då betalar man först 200:- till mig direkt och ni får ha henne på obestämd tid. Jag tar endast tillbaka henne ifall jag anser att det inte funkar, annars får ni behålla henne för ytterligare 1000:-
San är 11 månader gammal, född den 5 Januari 2007. Kommer från början ifrån zickan's uppfödning, heter Water på papprerna. Blev såld till en tjej i Gävle som inte kunde ha henne kvar pågrund av tidsbrist och sedan köpte jag henne vid 5 månaders ålder.
San är en mycket blyg tjej som tar sig tid att lära känna sin ägare. Hon är en mycket charmig tös som aldrig någonsin bitit varken mig eller min pojkvän, hon puttar endast bort våra händer med tassarna.
Hon är tam, men vi har inte riktigt haft den tiden hon förtjänar så allt som fattas är tillit.
Du ska ha tid att lägga ner på henne och det kommer ta tid innan ni ens få lyfta upp henne, men med mycket kärlek och tålamod så lovar jag att hon kommer bli en gosig, kärleksfull gp-råtta.
Jag söker ett tryggt och kärleksfullt hem där hon kommer få leva livet ut. Hon ska inte behöva flytta mer! så du ska ha läst på ordentligt och veta vad du ger dig in på.
Vi finns i Härnösand, västernorrland.
//Madelene & San
jag hade gärna tagit henne men som det ser ut nu så går det inte, valp och troligen flytt snart.. tråkigt att det inte kunde vara efter jul :(
// Vanessa
#1, är du intresserad så kan jag självklart hålla henne ett tag, om inte någon annan hinner före. Men som det ser ut just nu så är det inte så många seriöst intresserade.
putt
Tycker det är konstigt att ingen vill ge henne en chans =( Hade jag gjort iaf =) Hon hade nog varit en bra första Gp iom att hon inte bits eller ngt. Hon verkar iaf vara bra på alla sätt förutom att hon inte fått tiden hon hade behövt, tycker hon verkar underbar och hon förtjänar ett mkt gott hem!=)

har du kvar san? jag skulle gärna ta henne på prov men får man mä bur eller måste jag köpa de innan isåfall? osv har många frågor men börjar mä de där:P
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#5, hon finns kvar. Men är lovad till _Stj3rnfallet_ till slutet av februari. Var bor du någonstans?

åå.. Vad synd att du måste sälja henne.. :( Hon var ju jättefin (det lilla jag såg..) Lycka till!
jag har illa med pengar annars hade hon fått flyttat hit igen
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

jag bor i sandviken/gävle är värkligen intresserad:D men vem vet kanske bättre att börja mä en unge?
#9 Som sagt ska ju jag ta henne, San allts.. ¨
Förresten så finns det ju en i Gälve som har ungar nu, vet dock inte om han har några otingade ungar längre.. Men det finns iaf en kille osm har ungar där :D Och jag vet inte om det spelar ngn roll om man börjar med omplacering eller unge. Dock kanske bäst att börja med en unge om man är osäker =) Man lär sig med tiden faktiskt. Man kan lära sig mkt teoretiskt, men det är ju inte alls samma sak som praktiken ;) Man lär sig nästan mer på att äga en, fast självklart måste man ju läsa på om djuren man vill skaffa!=)

#10 jag har läst mycke men jag vet inte hur jag ska få tag på han som bor i gävle har hört talas om han men har ingen aning om nått om han/hon
det är johnny som bor i gävle.. kan ha en hona kvar men inte säkert.
kan pm a mig för hans kontakt uppgifter
#11 Är du medlem på zoonen så finns han där =) Minns inte exakt vad han heter, men är inte så svår att hitta =)
Fast om du pm:ade Zickan så fick du ju hans uppgifter, så då kanske det inte behövs längre =)
han är en kompis till min kompis.. så jag har hans mail, tel nr. kan fixa fram adress också..
vet att han ska lämna av en gp unge i uppsala nu till helgen