Oj går det så fort??

joo…tyckte åzzå de gick fort senaste veckan…..de kommer bli väldigt lika sin mamma tro ja…..:)

haha…senaste bilden va igår när de hade vandaliserat å fått ner vattenflaskan……de verka som om de ångra sig för de blev ju lite svårt å dricka när den låg på backen…*le*
Haha aww. :P Stackars törstiga råttor!

ja…små knäppisar….:) men nu har dom inte haft ner den någe mer…..
dom måste ha bökat rejält me å få nern fö den e fäst me självhäftande karborrband….jag själv brukar ha problem å få ner den….
Hahaha. :D Det var bra jobbat av dom. Mina kan inte ha vattenflaste överhuvudtaget för en av dom envisas med att bita sönder korken hela tiden så allt läcker ut i buren!! :/ Det är säkert för att han gillar att ha vattenskål för han sitter och badar "armarna" i den och tvättar sig i ansiktet. :)

hihi….brukar åxå ha vattenskål åt mina….fast främst på sommaren….får för mej att de borde va skönt å plaska lite nä d e varmt fö dom åxå…å de verkar gå hem! :)
bita sönder korken…busar….va jobbit….tur att inte mina fått den fix idén….svårt å lära dom att låta bli de sen….mina har dock en förkärlek till å spinka sönder alla papper de hittar nä de är ute plus plocka bort knappar på kläder….
På det sättet är mina ganska bra faktiskt, dom har sällan sönder saker när dom är ute. Som snor saker och bär in i buren ibland. :P Teskedar, suddigumm, pennor och allt annat dom kan tänkas orka bära. :P Men dom har aldrig haft sönder något. Någon av dom bet sönder ett lakan för nått år sen. Men det är det enda. :)

Har badkar till mina
Mia//