Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 260 ggr
TienMu
0

Mina små e 6 veckor stora nu! :)

TienMu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar blekas rätt rejält nu….

förra veckan….

TienMu
0

Å nu….

Keno
0

Oj går det så fort??

TienMu
0

joo…tyckte åzzå de gick fort senaste veckan…..de kommer bli väldigt lika sin mamma tro ja…..:)

TienMu
0

Frenzie….

TienMu
0

Ådii å Börje…

TienMu
0

haha…senaste bilden va igår när de hade vandaliserat å fått ner vattenflaskan……de verka som om de ångra sig för de blev ju lite svårt å dricka när den låg på backen…*le*

Keno
0

Haha aww. :P Stackars törstiga råttor!

TienMu
0

ja…små knäppisar….:) men nu har dom inte haft ner den någe mer…..

dom måste ha bökat rejält me å få nern fö den e fäst me självhäftande karborrband….jag själv brukar ha problem å få ner den….

Keno
0

Hahaha. :D Det var bra jobbat av dom. Mina kan inte ha vattenflaste överhuvudtaget för en av dom envisas med att bita sönder korken hela tiden så allt läcker ut i buren!! :/ Det är säkert för att han gillar att ha vattenskål för han sitter och badar "armarna" i den och tvättar sig i ansiktet. :)

TienMu
0

hihi….brukar åxå ha vattenskål åt mina….fast främst på sommaren….får för mej att de borde va skönt å plaska lite nä d e varmt fö dom åxå…å de verkar gå hem! :)

bita sönder korken…busar….va jobbit….tur att inte mina fått den fix idén….svårt å lära dom att låta bli de sen….mina har dock en förkärlek till å spinka sönder alla papper de hittar nä de är ute plus plocka bort knappar på kläder….

Keno
0

På det sättet är mina ganska bra faktiskt, dom har sällan sönder saker när dom är ute. Som snor saker och bär in i buren ibland. :P Teskedar, suddigumm, pennor och allt annat dom  kan tänkas orka bära. :P Men dom har aldrig haft sönder något. Någon av dom bet sönder ett lakan för nått år sen. Men det är det enda. :)

sockerrattan
0

Har badkar till mina

Mia//