Grattis Nico och Musse på 1års dagen :D
Grattiiiiiis! =D

Hipp hipp Hurra!!! Grattis på födelsedagen!

Aaaw. va söta:) congratz!
grattis grattis =D =D

Va ere här för dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Nico och Musses födelsedag, hurra hurra hurra!! :D
Är de tama och tillgivna och inte rädda för händer längre nu (har läst ditt gamla inlägg från i våras)? Hur gick du tillväga?
he he tack allihopa :D
#5 tack för sången ;)
tama är dom, jag kan inte säga att dom är rädda för mina händer, men dom gillar inte att bli fasthållna.
hur jag gick till väga: jag har bara hållt på med dom så mycket som möjligt, men Nico är inte fullt så sprallig som Musse är :)
men Nico har fått fina utställnings resultat. på hallstavikutställningen blev han pet senior 3:a :D
och har just nu 3 A-pris så om han får ett till på nästa utställning (som ännu inte är planerad) så blir han Silver pet :D
Musse har fått ett A och ett AB p.g.a att han hade brutit av en klo.. den gången.
men annars så är grabbarna busiga och pigga som dom alltid har varit, full fart på dom ;)

GRATTIS!!!!! Hur firade ni fördelsedagen då? :)
GRATILERAR! Har de fått någe paketet?
#7 ska jag vara ärlig så höll jag nästan på att glömma bort deras födelsedag,
kom på det sent på kvällen av en slump så ja… det blev väl inte så mycket fiarande mer än att dom fick lite extra gott att äta till kvällsmat. och och fick agera fotomodeller ;)
#8 ne, dom har inte fått något direkt, lite skinka in stoppat i en toarulle.. fick duga som ett litet paket, fast dom fattade inte hur dom skulle få upp den, så jag fick hjälpa dom lite. latmaskarna. ;)
Grattis till dem=D!

haha, nämen ojdå! Skriv upp det i pannan så du kommer ihåg det (bättre) nästa år! :)
#11 Tack!
#12 ha ha ja det får jag nog göra :P hade skrivit in det både i min kalender och på min telefon, men näe glömmde bort den endå :/