Rått & Chinchilla bur *Norrköping*
http://www.blocket.se/vi/14768323.htm?ca=11_s
Kontakta säljaren i annonsen.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Sån har de på djuraffären i Nybro men då e bottnarna av kaninbur modell. O den kostar nästan lika mycket.
Det är en sån där jag får hem imorgon, sprillans ny och kostade mindre… :/ Men en del affärer är hutlösa på dom så det är inte omöjligt att hon betalt 1000 spänn mer
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#2 Men din är den med de tillbehör hon har på bilden eller utan?
Min bur har alla tillbehör som syns på den här ack så lånade bilden :)

Sen har jag fler toaletter och matskålar om det behövs :) Jag har tom. lite avledningsrör :D
Men jag kommer nog att göra hål i den direkt… mina ratz har ett hus som hänger på utsidan… och för att dom ska kunna komma åt det.. hål…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Kan hända de räknade in summa för tillbehören som var ngt ngt mer än på din fast vad jag kunde se inte några väldans dyra såna *trägrejerna* transportburen ca 150:-.
Men burar på blocket är det oftast över pris på.