ätlig inredning
Jag skulle vilja inreda en bur med ätliga möbler och leksaker. Sedan när det är dags att städa finns ingen inredning att tvätta för den är uppäten så det är bara att slänga in ny.

Good thinking!!
=)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
ellerhur, tips på bra ätlig inredning?
stor urgröpt limpa som hus? haha

hmm.. man kanske kan köra modell "pepparkakshus" fast med hundkex-recept? Fast vad skulle man ha istället för smält socker i fogarna..? Man kan man gröpa ur en limpa…att göra rör av tidningar klassas väl inte direkt som ätbar inredning men väl slit och släng så man slipper diska.

hängmatta av vitkålsblad och repstegar gjorda av lakritssnören 

skit bra…. mer tips…. =) jag har lite dålig fantasi just idag!!! Åh vad sugen jag blev på lakritssnören!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Hemmagjorda kräckerstångar borde ju kunna formas till det mesta 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Man kan ju göra hus av knäckebröd:p bara man hittar något bra lim:p kanske kan funka med smält socker:p

Man kanske kam göra någon kladdig gröt som lim :P

Man kanske kan göra ett hus av kycklingben o.O
och skinnet blir som tak ifall någon råtta sitter ovanför och ska kissa - då läcker de inte in första sekunderna i alla fall
*fy på mig*
pensla med ägg i fogarna och ställ in det i ugnen en stund.. då stelnar det och borde teoretiskt hålla. det är så man fixar piroger i alla fall… (de hemmgjorda amatörmässiga som jag gjort!)

#10 "borde teoretiskt hålla" ja hejsan, tio sekunder med en mångalen luna och det huset ligger i ruiner ;)
Man får baka huset i ett stycke. Gör en deg, lägg den över en djupare ugnsform av valfri form, skär ut ett hål för ingång och grädda - voila!
stege av morötter. hus av melon, matskål av div blad(vitkål, sallad ect)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#11 hehe, talade ju bara om klister.. mina råttor skulle säkert klättra och bita och undersöka och det ska vara HÅRD deg (kaka?) om den ska hålla för två vilda undersökande råttor..

#13 hehe, sant! Åh andra sidan behöver det kanske inte hålla så bra eftersom det ska käkas upp! :P
Jag har en känsla av att ätlig inredning faktiskt skapar mer jobb (bakning, städning etc) än vanlig sådan..