Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 482 ggr
Grodan
0

vart ska zickan flytta?

Jag skrev "inget babbel" i tråden Dumbouppfödare i Sverige, men ändå så undrade TienMu vart zickan skall flytta… jag tog bort det inlägget, eftersom jag enbart vill att det ska vara uppfödare av dumbos i tråden.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LeTigre
0

Jag röstar på att Zickan ska flytta till Säffle!

Skrattande 

(*missuppfattar tråden med flit*)

Allamej
0

Jag tror jag vet att hon ska flytta till Gotland, hem så att säga… *ligger under vet-delen i hjärnan så det borde stämma*

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nutiz
0

Zickan ska väl flytta till surahammar?
(yay för mig isf, sura är bara några mil bort, då får jag snatta dumbos av henne)

Grodan
0

dumt ställe… borde va gladahammar, zickan e rätt gla Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

skojvivi
0

#4: Men om Zickan är så glad, kanske hon kan sprida lite glädje i Surahammar? =)

gulzebra
0

Men nä, Köping var det väl? Med viss reservation för kasst minne, Surahammar låter också bekant Skrattande

(Egentligen skulle jag kunna kolla igenom mina mail efter rätt svar iom att det står där, men jag orkar inte :P)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

LeTigre
0

Verkar som att många "vet" att Zickan ska flytta till en massa olika ställen, hihihi

Zickan: speak up woman, ge oss sanningen! :P

Nutiz
0

#6: I hennes annons om GP-ungar står det att hon flyttar till Sura i februari Flört

gulzebra
0

#8: Jaha x) Vad har jag då fått Köping ifrån? x'D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Nutiz
0

#9: Från "En annan del av Köping" såklart!

Ju gaddaaaaa määäääjk jåår ööövn kajnd åff mjuuuusik *nynnar på introt till en annan del av Köping*

Allamej
0

Min vetdel i hjärnan ska genast omformateras… :) Med så mycket annat.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

gulzebra
0

#10: Pfft! Jag såg ju bara ett avsnitt :O Missade alla andra. Komma ihåg tider är inte min starka sida… :(

TienMu
0

Flåååt Grodan……I will not do that again…..Generad

zickan
0

hahahahaha

jag måste verkligen sluta byta bostad varannat år. sdean jag flyttade hemifrån när jag var 18 så har jag flyttat varje till varannat år.

nej det blir inget gotland på ett tag iaf. alla mina komspisar jag gillade har spridit sig i sv. så jag är ltie över allt. kanske det är lite förvirrande ;-)

nja, utanför köping-västerås-västmaland. jag har inte ens tagit reda på vart jag exakt flyttar..haha.
Jag som ännu säger ner till gotland och upp till sthlm. men folk säger att det heter upp till gotland och ner till sthlm?.. hum..

jag hittade en jätte fin stor lght som även var väldigt billigt med tanke på vad som ingick. dock är det långt ut i absoluta inget.
heter Virsbo. typ visby ;-) fast i västmanland.
kollar man på kartan ligger det utanför och mellan västerås, köping. utanför surahammar.
Så om ni tänker er att surahammar är litet så leta efter något mindre utanför ;-) där är jag.
men jag kommer fortfarande vara i sthlm och över allt troligen

mh. tycker inte jag har så roliga råttor just nu. hittar ingen hane som jag tycker passar till avel. men förhoppningsvis kommer jag åka till finland inom kort. planen är nu i jan men får se med tiden av pack och jobb. har kontakt med två uppfödare i finland som kommer ha kull snart. tar lite tid att få all info bara. min kompis måste översätta allt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[daniel85]
0

he eh jag ser oxå ner till gotland håller helt med ;) Skrattande

RThink
0

Jaa snart Zickan flytta till Bergslagens Virsbo

Vohoo jätte kul o få leka turist med dig igen ;-)

Nähh seriöst ska bli kul med din hund och lilla zooet närmare så man slipper betala Entre in till parken zoo ;-)

Om ni Sthlmare saknar henne för mycket får ni komma skälla på mig, va kanske jag som gjorde för mycket reklam för de lantliga livet och råkade visa annonsen på hennes dröm hus?

Hihi Välkommen alla fall. Du kan göra mycket för råttvärlden i Västmanland

zickan
0

mh det och att jag hamnade med en komplett idoiot till inneboende IGEN!!.. även lack på jobbet och att det är svårt att hitta fast i sthlm. samt att hyran är för hög för att kunna betala själv

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.