Dumma fotoalbum!!!!
vafö kan ja inte ta bort bilderna…..???
När ja tar bort dem så kommer de ju tebax….e ja korkad på nå vis el? 

Låter som en bugg, jobbigt!
samma problem här 
så är det för alla medlemma på alla iFokus sajter. dem håller på att fixa till där så att det ska tydligen funka bättre sedan
oki super =D

#4 det är till att börja tidigt med champagnen? :P
ha ha nej super att de fixar problemt 
dialekt tror jag hi hi

mitt problem är att jag inte kan lägga upp bilder, fast jg tror det har mer med mig att göra en än bugg (jag har nollkoll på datorer) :P

*morr*
Fuskar med ett tredje inlägg här så jag får lägga in bilder på ratsen i mitt fotoalbum.
Jag kan dessutom påpeka att jag inte heller kan lägga in bilder i mitt album, serverproblemas?
Som skrivet, det är en bugg!
fyra bugg å en coca cola…
Hur mycket måste man vara aktiv för att få ett fotoalbum??
#11 3st inlägg är det väl =)
#10 Nyss var det ju bara en bugg?? O.o
#11 Du har nog ett fotoalbum, men du måste gå in på "inställningar" --> "Fotoalbum" för att börja lägga in bilder. Räkna dock inte med att det går, för så fort jag (och min sambo) laddar upp bilder så kommer dom ändå inte in i albumet.
Iofs. kan det vara en begränsad bugg här hemma ^^
#13 är fortfarande BARA en bugg… och som jag skrev - något man får vänja sig vid här…
14# Men du skrev ju fyra bugg och en coca cola. .

ja kan inte ta bort de som redan ligger där heller…tar jag bort en så verkar det gå sen när ja tar bort en till så kommer den ja tog bort före tillbaks så håller de på så…..jävligt irriterande….*suck*
Okej! Jag ska testa det… :D
Puttar upp den här tråden. Det finns ingen anledning att starta nya trådar när man gnäller på att fotoalbumet inte fungerar. Och någon info när den kommer att fungera finns inte just nu!

nahe….å vart hade du tänkt att man ska gnälla då?
varför gnälla vid huvudtaget? folk som varit medlemmar här ett tag VET ju att det är trassel ibland. nya medlemmar kan söka bland trådarna för att hitta info.
men visst, skulle kunna be Bima att lägga till något i välkomstbrevet om fotoalbumet…
#20: Med tanke på att Bima är upptagen på annat håll, samt att buggen snart kommer att försvinna (förhoppningsvis) är det onödigt att ens be Bima ändra? Hon kanske inte ens hinner ändra i tid..
Och allvarligt talat, varken nya medlemmar eller folket som varit här ett tag använder SÄLLAN sök-funktionen.

den tråden som fanns hade ju inget svar……fö ja sökte faktiskt….
Sen har ja inte gnällt utan jag bad mer om hjälp
Frågar man inte så får man ju inget veta…..
#22 du frågade i #19 vart man skulle gnälla… 

#23 för att du nämde i inlägget innan att de va gnäll……..
ska man tolka gnäll på de viset så e de gnäll i varenda tråd här….
I a f så tyckte jag att det är onödigt med flera trådar där medlemmar frågar varför de inte kan fixa med sitt fotoalbum.
Jag försökte leta efter mer utförlig information om buggen men hittade ingen, inte ens när iFokus beräknas fungera bättre (den nya versionen skall installeras).

aha ne fö ja hitta bara en annan tråd förutom denna om just felet me fotoalbumet…..finns ju betydligt fler trådar om många andra ämnen….
any way…hoppas albumet fixas snart bara……e ju ingen jättekattastrof…..lite smått frustrerande bara,,,,,