Namnförslag till bebisarna
Tack vare Nutiz och hennes familj så fick jag igår hem två pojkbebisar från Babbett. Otroligt söta och jätte små är dem
. Jag hade glömt bort hur små bebisar är. Nu skulle jag behöva lite hjälp med namnförslag. Jag tycker om människonamn på djur och de ska helst vara lätta att säga, fast vet ni andra fina namn så får ni självklart skriva upp dem också vem vet jag kanske nappar. Pojkarna är agouti husky och väldigt lika, jag tänkte lägga upp lite bilder på både dem och de andra råttorna om några dagar (har ingen sladd hemma nu så jag kan inte föra över bilder).
Har ni några namn på lager så skriv gärna upp dem
.
Emil och Isak kanske. ^^

Linus och Leif, Sune och Ture, Bosse och Lasse, Tor och Leif
, Elvis och Dylan, Bengt och Bertil, Arvid och Anton, Kasper och Jesper, Filip och Fredrik (hihi), Axel och Max, Viggo och Valter, Emil och Alfred.
Kan hålla på hela dagen, men det hinner jag inte. Lycka till med småpojkarna och lägg upp bilder snart! 
stalin o lenin :P haha
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

#3 ska vi va såna.. ok! Lucifer och Belsebub, Satan och Natas, Sauron och Morgoth, Reinfeldt och Bildt..
#4 ASG fullträff :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Lucas tycker jag är gulligt men jag gillar grekisk mytologi: Zeus, Apollo, Poseidon, Hermes, hefaistos, Eros mm
Namn jag har gillat hittills är Axel, Max, Viggo, Eros. Vi får se om det blir något av dem eller om ni hittar på ännu bättre namn.
Hahaha Reinfeldt och Bildt skulle inte tro det 

Alexander och Maximilian

Dougie,Danny,Harry,Tom

Haha ! Otroligt lättuttalade namn ni hittar på :P
Romeo och Erolf ;) go hard babe :P