Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1554 ggr
Grodan
0

Aktiviteter för råttfolk

Vad kan vi råttfolk aktivera oss med tillsammans IRL? Några tips? Brainstorma lite…

Bygga hinder, labyrinter, burar..

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

rattmamman
0

Uppfinna en bra "resebur", en som är platt och lättpackad under resan och sedan går att "fälla upp" så att man får en stor och rymlig bur när man kommer fram! Saknar en sådan desperat!

Ninja
0

Jag skulle mer än gärna aktivera mig med annat råttfolk, men jag känner mig lite ensam om att vara intresserad av råttor där jag bor nu.. :(

Jeffajter
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej nej, jag bor i Storvik och är medlem i SRS samt har en Black Hooded - kille på 1 ½ år här hemma : )

Ninja
0

Ja men då är jag ju inte ensam här :D

Aleexandra
0

Jag däremot känner mig lite ensam , finns det någon i Helsingborg/Landskrona området ?

bejtedejte
0

#5, jag bor i Helsingborg. :)

bobbs
0

#5 bor oxå i helsingborg, eller snarare strax norr om ^^

elektric
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån som bor runt kolsva lr köping??Gråterää väldigt ensam häär!känner bara ett par som har möss

Liimaa
0

Hej hej.. Ngn som bor i närheten av tidaholm i västergötland??

copycat
0

Jag bor i stockholm (Solna). Men jag har inte så stor koll på hur mycke stockholmare det finns här.

Kanske finns fler än man tror.

Jag skulle tycka det var kul med lite rått-work-shops där man kan fixa roliga saker till burarna, bygga spännande hinder och utmaningar, dela med oss av våra erfarenheter, kela med råttisar, fika mm.

Någon annan som är på?

Polarn_o_Pyret
0

jag är på! :D

bor i Stockholm (Sollentuna) och är jätteintresserad av att träffa andra råttmänniskor och hitta på grejer med bebisarna :)

är ny inom "rått-området" så det skulle vara kul att snacka med andra och lära sig lite mer irl.

copycat
0

Så skoj!

Vi får se till o dra ihop lite folk då :D

Några andra som är intresserade??

Tulo75
0

#9 Jag bor i skara. inte jättenära Tidaholm men inte så långt ifrån ändå… :-)

Stj3rnfallet
0

Haha, jag borde väl ändå vara mest ensam, då jag bor i Kiruna =P Har ingen aning om hur många eller om ngn mer än jag äger råttor här =P Ingen av mina vänner har råttor =) Känner mest hundfolk här =/ Lite tråkigt, men jag älskar ju att hålla på med hundar också =)

Nutiz
0

#8 Jag bor i kolsva, och jag ska snart få råttor :) Jag vet vem du är t.o.m…

miracle
0

Någon runt Öland/Kalmar som är råttfrälst? Är oxå ensamen här omkring känns det som….

Snakebiite
0

Jag bor lite utanför klamar:D

rosapussbanan
0

Någon som bor runt om, Jönköping, Nässjö, tenhult, forserum!!?!?! Jag Känne mej oerhört ensam xO ..

bRat-Bags
0

Boxbygge, min egna faorit :) Överblivna kartonger, sax och eltejp och voila! högus m.m. att leka och krypa runt i. Kanske flera höghus eller en portal liknande höghus med hängmatta gjord av gamla trasor?

Nadiaa
0

Jag bor mitt i stan i sthlm jag, precis vis slussen! Och är det några som tänker träffas inom sthlm området så är jag på! :D Vore super skoj att träffa andra råttmänniskor och dela erfarenheter ^^ Någon som bor nära mig?

rosapussbanan
0

#20 . Du är så smart xD Jag ska själv bygga en sån xD EFTER DIN IDE ! (aa). Tack!

rosapussbanan
0

OPPS! ehh. Skev fel, skulle vara till nummer #19! Haaha.. Heehe*

rosapussbanan
0

OPPS! ehh. Skev fel, skulle vara till nummer #19! Haaha.. Heehe*

bRat-Bags
0

#23 Det glädjer oss :)

CamillaS
0

Hej har inga råttor än men ska snart få, dom bara väntar på att bli leveransklaraSkrattande

ingen som bor i Norrtälje eller Rimbo??

1korn
0

ja bor i mariatorget(sthlm)och i borskyrka(slagsta)nän som bor i när heten kontakta mej:D

Soulonfire
0

Hyssna mellan borås och göteborg!!här finns det nog inte så många råttägareLedsen

Ratata
0

En göteborgare till, här! :D

Jisushika
0

Men ingen som bor i Nyköpingstrakten?

zandrizen
0

Göteborg här! Så händer nått här i trakten så vill jag haka på :D

Girlie
0

På råttforum brukar vi försöka ordna en del råtträffar i Göteborg. Sen är det utställning 5:e Augusti i Göteborg och nu i helgen ska 
Västrättan ha en workshop och försöka hitta på lite saker att sälja på utställningen. Vi har även en mailinglista där vi diskuterar aktiviteter.

skojvivi
0

*Girlie*: Nu är det ju inte bara i Göteborg vi försöker anordna träffar. På råttforumet alltså. Det blir ju några träffar på andra platser runtom västra götaland också. Även om det är betydligt lättare att träffas i Götet (mer folk).

Själv bor man strax utanför Borås i en liten håla. Så är van att åka lite överallt för att träffa råttfolk. Ingen vill ju komma hit omkring för att umgås ju =)

perlir8
0

finns det nån som bor i umeå här??

Daydreams
0

#33 gå in på http://norrrottan.egetforum.se/

Där är lite IRL träffar snart.

Millie
0

Är det ingen son bor vid Halmstad då??

[Inana]
0

#18, jag bor i huskvarna

limberj
0

jag bor i sigtuna i sthlm

Mimus
0

Härnösand.. Ganska nära iaf ;)

LeTigre
0

Bor utanför Uppsala i Knivsta, nära till sthlm

CamillaS
0

he he oj, vad gammal den här tråden känns :P hade inga råttor när jag skrev inlägget där uppe och nu har jag fyra styckenRäcka ut tungan

men kan ju upprepa min "gamla" fråga. Nån som bor i Norrtälje eller Rimbo? som vill träffas och prata råtta?

Amfibie
0

Jag bor i Kulltorp, (erkänn att det sa er mycket, haha) som ligger ca tre mil från Värnamo, ingen här runt som har råttor? Jag har 7 mil till Jönköping, ingen där runt som är sugen på en fika och råttsnack?

RobFrazie
0

Jag bor i Emmaboda… känner bara 1 som har råttor här och det är pottsorken83….

Vi brukar umgås, men jag vill hemskt gärna träffa fler råttfolk häromkring Kalmar…

#19, mycket bra tips :D det kanske du kan skriva i tråden tips.. :D

[daniel85]
0

bor i visby Skrattande känner en till annrs ganska rått tomt vad jag vet Fundersam

AggePagge
0

Man kan nog inte hitta ngn råttägare mellan Jönköping och Värnamo.. förutom jag :(

Reklamfritt
0

där jag bor är alla livrädda för råttor :/ känns hemskt :( jag bor i ronneby/blekinge och inte en människa här har råttor. Typ det här är ett sånt ställe man bränner ned hus där det finns råttor … måste fly !

Indolentia
0

Blekinge/karlshamn här ^^

Storvreten
0

Jag bor i närheten av Uppsala :P Om någon vet XD
Jag skulle vilja ta med råttor också. Men det är sjukdomar och sånt som sprids, jag vet. Men det skulle vara skojj om mina snorungar hemma (råttorna) fick träffa andra råttor :) Och så är det kul att visa upp sina egna råttor Oskyldig

Men jag vill iallafall träffas :D

Mariaratta
0

Jag bor i Jönköping.