Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1442 ggr
LeTigre
0

Var är alla karlar?

Vi är ju som alla vet ett enormt gäng kompetenta och charmiga brudar härinne, men var är boysen? Ge er tillkänna alla råttäälskande pojkar/män/karlslokar! Skrattande

ps: övervägde att lägga detta under "avelspartner sökes/finnes" men då blir nog grodan putt Oskyldig

RobFrazie
0

Ja jag är ju en pojk/man/kar :D

Daydreams
0

vi har ju rob frazie men det är den enda jag kan komma på, iofs så har vi ju vår AKTIVA MEDLEMRäcka ut tungan Niklas också

LeTigre
0

#1 hehe, det var du som inspirerade mig till den här tråden Mr Robbie, läste något du skrivit och försökte komma på en enda karl till här inne..

#2 HAHAHAHA*torkar en tår*HAHAHAHA

RobFrazie
0

LeTigre.. hehe okej :p ja jag vet inte heller så många karlar här faktiskt :p

LeTigre
0

#4 Du får bli vår officiella mansperson här inne! Som en maskot ungefärFlört Känner du dig som en tupp i hönshuset, eller kanske tom en tjur i ladugården? hahaha

Daydreams
0

haha, en ungtjur då:P

Nutiz
0

Fara på ladugården, en tjur på taket och en Groda i hönsgår'n…. eller… öh

Daydreams
0

lol

LeTigre
0

Dags att sova snart kanske *fniss*

RobFrazie
0

HAHA, ja jag tackar för Titeln :p hehe :D

LeTigre
0

RobFrazie, härmed utnämner jag dig till RIF's officiella ungtupp/tjur!Skrattande

Daydreams
0

Skriv in det i Årets xxx

LeTigre
0

gjort! hahaha

Dags att sova, ska smyga in och se hur mina nya tjejer har det Skrattande

Daydreams
0

natti, och grattis till nytillskotten

RobFrazie
0

HAHA. TACKAR IGEN!!! :D  hehe.. känns vaktiskt gutt att ha en sådan titel här :D 

Sov så gott, och ja Grattis till bebbarna :D

Nutiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ungtuppstjuren med kärlekskranka råttor ifokus-medlemmar.

RobFrazie
0

HAHA, nice bild Nutiz:p

Nutiz
0

#17: Ja, visst blev du sexig med ett enda ögonbryn?

Daydreams
0

du är otrolig på att rita nutiz

RobFrazie
0

Hehe javisst :D

Stj3rnfallet
0

#16 Hahahaha :D Kul med ett gott skratt så här på morgonen när man inte kan sova :P

TienMu
0

Min karl sitter å designar webbsidor om spel på nätterna så nu sover han…..verkar dock inte tycka min favvo sida här e sååå intressant…..

LeTigre
0

#16 HAHAHAHA Skrattande Aj Lövv it!

[daniel85]
0

får presentera mig oxå =) daniel är typ ny här =) så folk känner nog inte igen mig Skrattande

LeTigre
0

#24 heeeej! Vad kul, nu har vi TVÅ pojkar, yay! Skrattande

LeTigre
0

RobFrazie och Daniel, ni kan väl presentera er lite? :)

[daniel85]
0

hm vad berätta =D daniel 22 Gladpluggar o bor på gotland, mitt ute i ingenstans ha ha… i alla fall nu så här i vinter tid =D har 3 råttor för tillfälet Sixten, Rudolf och Ratatouille eller bara touii =p döpte honom till det bara för han ä så lik råttan i filmen Ratatouille tycker jag ia lal fall Skrattande ja vad mer att säga =D

ähh fråga på istället Oskyldig

LeTigre
0

#27 koool! Finns inget bättre än djurälskande karlar, ger en flicka hopp lixom. Välkommen till råttor iFokus, hoppas du kommer trivas här Skrattande

[daniel85]
0

tack tack har redan fastna på sidan he he Skrattande

Daydreams
0

#28 nä du Tigern, nu får du sluta flörta med alla karlar som kommer hitKyss

LeTigre
0

#30 haha, äh med den stenhårda kokurrensen här inne måste man ligga i vet du väl ;)

GRJM
0

min karl brukar sitta här men han använder alltid mitt konto för att skriva saker, tönt som han är ;) haha men han finns iaf :)

Han heter Morgan och hatade råttor innan jag kom hemsläpandes med två, då gick hatat över till kärlek och nu har vi 9 stycken killar :)

Grodan
0

karlar? småpojkar kallar jag de där… hehe Räcka ut tungan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[daniel85]
0

ha ha tack Skrattande =D =D

LeTigre
0

#33 man tager vad man haver hahaha :P

RobFrazie
0

Jaha, hmm hur ska man börja presentationen då:p

Ja jag heter Robin, är 19 år och kommer från Emmaboda som ligger i småland :D… bor i en 1a, pluggar industri. Har 3 råttor + en kull på 5 bebbar… råttorna heter Doodle Mingla och Dina…

Ja det var väl lite om mig då hehe :p Om tigern eller någon annan vill veta mer få ni väl fråga:p

LeTigre
0

Tigern är nöjd! duktiga pojkar *klappa*

RobFrazie
0

hehe, du är skän du Tigern :D

Nutiz
0

#38: Det där kan missuppfattas :D

pottsorken83
0

Riktigt snygg bild Nutiz!!!

:P

Jimmy-Sama
0

Och så var dom tre. ^^

Helloo folket!
Jag har, efter lite tjat från Meilin, pallrat mig hit.
Såvitt jag vet är jag kille, och dessutom stolt ägare till 7 st. råttkillar. Är en 23 årig brandman och ägnar för övrigt min fritid åt att spela musik, ratsen, anime, film m.m.

Mer intressant än så blir det inte (måste skriva två inlägg till innan jag får slänga upp bilder på grabbarna i fotoalbumet, suck) Skrattande

[daniel85]
0

woho! Skrattande

pottsorken83
0

Välkommen du med Jimmy-sama!!!:D

Jimmy-Sama
0

Tackitack! Skrattande

Nassen
0

Ja, får väl presentera mig lite jag med då :)

Blev hittvingad av min flickvän dorkey då hon tycker jag borde få lite mer kunskap och tips :P ska försöka hålla mig lite aktiv i alla fall.

Jag heter Jonas och är 19, fyller 20 till våren. Älskar djur i de flesta former och storlekar, och är mycket intresserad av filosofi och religion. Är en stolt ägare till Ram i våran flock, black hooded (?) tror jag det heter :P på över ett år.

Finns inte så mycket mer att säga men.. Här är jag :)

Allamej
0

Hejja! Mer pojkar!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

LeTigre
0

Tjoho!! Den här sidan blir bättre för varje dag (jag menar.. råttälskande brandmän och filosofer och gotlänningar och  jag vet inte vad…)!
Den här tråden borde kanske nomineras till årets snyggaste SkrattandeKyss

zickan
0

haha.. om det blir trådens snyggaste så måste jag ju för hem"landets" skull ange gotläningen ;-)

fast vafn jag bränner ner mitt kök ungefär var och varannan dag när jag glömmer mina nudlar och fastnar vid datorn.  

hård konkurans

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[daniel85]
0

ha ah tackar Skrattande ja vi verkar inte vara allt för många gotläningar här =D fast måste säga att jag är inte hel gotläning, mycket västgöte oxå Glad lidköping trackten =)

LeTigre
0

#49 har bott i lidköping i sex år, flyttade därifrån i juli i år ;)

[daniel85]
0

ahh hh kej =D bra stad liten men bra =)

LeTigre
0

#51, jag håller med om "liten" i allafall, hahaha

zickan
0

ah.. har du gått på säve gymnasiet har vi nog stött på en eller två gånger ;-)
jag befann mig troligen på elfrida adre'e sidan. sov nog bort skolan.

fast jag är gotläning ända ner till vikinga tiden ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[daniel85]
0

#52 =D he eh gick du på de la gardie eller? =D

#53 he eh så bra gotländning ä jag inte… gick inte i grundskolan här =) inflyttad he eh =D shyst att veta släkten så långt bak i tiden =D jag vet till 1400-talet inte längre Glad

LeTigre
0

#54 nej inte alls, har som sagt bara bott där de senaste sex åren. Jag kommer från stockholm från början och gick på sollentuna fria gymnasium en termin innan jag flydde landet. Fast jag gick på komvux i ldkp, räknas det? Var kommer du från, någon av (ursäkta ordvalet) hålorna utanför stan?

[daniel85]
0

jo rå komvux ligger tillsamansmed dela gardie i en hög någonstans nu…. he eh håla kan man lungt säga bodde i järpås =P halvägs till vara typ

LeTigre
0

#56 har varit i järpås en hel del så jag kan lugnt säga att det är en håla :P

En kompis till migs pappa bor där. tror hon bodde där också förut.. vet inte..

NU pangar det snart!! Ska strax slänga på mig jackan och ränna ut till torget här utanför :D

Daydreams
0

men, du sa ju att vi skulle fira HÄR!

LeTigre
0

#58 förlåt dejjdreems, har du saknat mig? :D

Daydreams
0

jepp! Fast nu kollar jag på skräckfilm istället.

[daniel85]
0

#57 ha ah okej =P det finns inte lalt för mcyekt där neee… he he skulle inte förvåna mig om man vet vem de är =D

LeTigre
0

#60 skräckfilm!? på tv?? Säg att det är på tv! vilken channel gaddammit? Popcorn och skräckfilm mysandes under filt med goskatten i knät låter som perfekt början på DETTA NYA ÅR!! Woohoo, gott nytt år *plötsligt anfall av partyhumör*

Var nog förresten det mest intensiva fyrverkeri jag någonsin sett. Bor på liten ort men precis exakt mitt i en ring av villa/radhusområden bebodda av i stort sett enbart höginkomsttagare och det var mäktigt.. omgiven av konstanta eldregn i en kvart och en ljudnivå som måste mätt sig med pearl harbour.. Pust.

LeTigre
0

#61 Känner du Sandra och Cattis Bengtsson? Cattis är väl runt din ålder va, ett år äldre kanske?

Daydreams
0

nä laddat hem, the messengers

LeTigre
0

okey, ja men då får jag överleva då :)

Tack för sällskapet ikväll, blev inte så ensamt som jag förväntat mig faktiskt. Fast nästa nyår ska jag nog försöka bjuda hem lite folk! Synd att slösa bort mitt barnlediga årsslut bara, är ju två år till nästa :P

g'natt!

Daydreams
0

sov sött

Allamej
0

Gott Nytt År!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[daniel85]
0

#63 he he känner ingen namnen =D farsan känner dem säkert =) jag har lite förträngt de åren man bodde där =P inte det bästa tiden i ens liv he eh

RobFrazie
0

#38,,, ja jag vet inte hur du tänker när jag skrive ordet skön… men med skön men jag menar att hon verkar härlig och trevlig… inte något annat….

Grodan
0

vill du har karl Letigre hittar du väl en riktig sådan på volvovalp-ifokus…

annars gillar ju grabbsen på reptil-ifokus råttor… Räcka ut tungan

Fast jag måste faktiskt hålla med om att det är för lite hetrodejter bland råttfolk!

LeTigre
0

#70 haha, näe, jag klarar mig bra med de karlar jag har i verkliga livet faktiskt. Var mest en nyfiken-i-en-strut-tråd

Mimus
0

LeTigre…Spraydate é nog en sida för dej ;)

LeTigre
0

Spraydate!!? Usch, en sån date vill jag inte gå på.. eller vill jag det?

(tänk på att det finns barn på RIF) ;)

Mimus
0

#73 D é väl så dejter brukar sluta.. Lr :S

;)

RobFrazie
0

Jasså, är du ute på flört stigen LeTigre? :p bara att skriva ett pm isf :p

Stj3rnfallet
0

Jag hade gärna haft en kille som tyckte om djur lika mkt som jag :D Men jag har då inte lyckats än :P De flesta tycker att råttor är skadedjur :S =( Fast de vet ju inte vad de pratar om =)

RobFrazie
0

#76 förstår dig, Alla mina kompisar hatar råttor och tycker dom är onödiga och äckliga… Men ja dom har ju nartuligtvis helt fel :p

Grodan
0

gadd finns spräjdäjt fortfarande… vidrigt pläjs ju… iiish

RobFrazie
0

Ähh Grodan, varför inte flirta lite här? Här har ju ALLA iaf 1 intresse gemensamt :p

TienMu
0

#79 Men…..helt samma intressen e ju inge kul….glöm inte att olikheter attraherar! ;)

RobFrazie
0

#80 hehe javisst det gör det ju :p men det är ju bra att man iaf har något gemensamt :p

Stj3rnfallet
0

#77 Haha, mina vänner tycker om mina råttor, förutom deras svansar =) Det är väl resten det är fel på :P Pappa berättade för ngn timme sen att ngn tjej blivit vräkt för att hon hade råttor =/ Vet inte var, men iaf.. Helt sukt! Djur som djur tycker man ju. Hoppas inte jag får problem då jag har Gp råtta också! Fast jag tror inte det skulle vara ngt problem eller det kan man iaf hoppas =) Verkar ju ändå ta en evighet att få eget i den här hålan :P

LeTigre
0

#82 bostadsbolagen får väl sätta egna regler men jag har aldrig bott någonstans där man inte får ha djur. Men om djuren förstör lägenheten är det förstås en annan femma. Men oroa dig inte, ingen kommer fråga dig om du har djur eller inte när du skaffar lägenhet så se bara till att hålla stället helt och fint och betala hyran i tid så kommer de inte bry sig.

Hon kanske hade typ 100 råttor..?

Allamej
0

#83, var inte så säker på det… man behöver bara ha en riktigt girig och grinig hyresvärd så kan man bli vräkt…

LeTigre
0

#84 iofs, privata hyresvärdar kan man aldrig lita på, där kan man råka riktigt illa ut! De större bolagen, speciellt de kommunala, brukar gå mera efter satta regler.

Mimus
0

Jag byter gärna min kille mot en som gillar råttor.. Ngn som vill byta?

Hö,Havre å daglig omvårdnad ingår

Grodan
0

bland illerfolk finns många killar… man kan gå på illerträff å ragga lite grabbs till råttvärlden kanske? Skrattande

Mimus
0

#87 Jag é på.. Men Grodan.. Har du ngn bur å låsa in den ja redan har då tills ja kan sätta in han på omplacering?

RobFrazie
0

HAHA, vad taskig du är mot Johan nu Mimus:p vet han om vad du siter o skriver här om honom? :p

Mimus
0

#89 Vårt förhållande bygger på ömsesidigt hat ;)

RobFrazie
0

HAha, låter inte direkt som det trevligaste förhållandet :p hehe…

LeTigre
0

#87 jag älskar illrar som är underbart charmiga och roliga djur, och jag har en mycket tolerant näsa, men jag måste säga att illermontern stank värre än GETmontern på mässan idag! urk. Fast killar stinker ju iofs redan så lite illerparfym gör väl varken till eller från. :P

Helge_
0

Jag eran herre är med er!

KalleN
0

ja jag heter karl ;)

Mimus
0

Var kmr alla kilar ifrån Cool

Allamej
0

Dom har fått höra på omvägar att fruntimmer finns det bland råttorna :)

Mimus
0

Ha Ha :D

Stj3rnfallet
0

#83 Jo, jag vet att de gör det.. Men ändå, det borde ju inte spela ngn roll vad man har för djur. Men folk har väl såna negativa tankar om råttor.. Ja, det är klart =) Har dock ingen aning om varför hon blev vräkt mer än för att hon hade råttor. Tjejen skulle tydligen flytta till en annan lägenhet som var större än den hon blev vräkt från för att få bättre plats med sina råttor.
Jag skulle vara skötsam om jag fick lägenhet =) Men det är sån bostadsbrist så jag lär nog få vänta minst 1 år till innan jag får ett eget hem (har redan väntat i över 1 år =/) =(

De flesta tycker väl som min pappa om råttor, att de är skadedjur och jätteäckliga. Han är så knäpp :P Först förolämpar pappa mina råttor och säger att mina råttor är äckliga, sen kallar han alltid dem för hiiri (vilket är finska) och han har alltid sagt att det betyder råtta och när jag kollade upp stavningen så såg jag att det betyder mus :P Så nu blir han retad för det!:D Fast det är ju sant det han säger att tornedalsfinska skiljer sig lite från riktig finska. Haha, kanske lite ot, men ni lärde er kanske nått nytt iaf :P

Grodan
0

#92 det gör illermontern alltid… detta för att illrar inte alls gillar mässor - inga djur gillar sånt skräp - och då släpper en massa pruttbomber… illrar släpper kladdiga pruttbomber som luktar typ skunk och nästan är omöjligt att få bort(!!!)när de blir otroligt rädda - i en trygg miljö gör de aldrig detta, men på en mässa så gör nog alla illrar det…

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.