Allvarligt talat, tagga ner!
Tycker det börjar gå lite föör långt nu. Vi har massvis med medlemmar som är under 13, så kan ni försöka vara lite rumsrena?
Flum kan vara jättekul men kan flummet få stanna där och någon tråd få hållas liiite ren?
Ni gör som ni vill men jag tycker ni har gått lite för långt nu.
Det kanske är så att alla inte hela tiden vill i alla trådar läsa en fråga och sen bara läsa "elaka" svar på den frågan.
Detta kanske är ett bra sätt att få in lite kompisstämmning här inne, vilekt det i nuläget är mellan vissa men många tror jag (rätta mig om jag har fel) Drar sig för att skriva en fråga här inne och vissa vill säkert inte ens gå in och läsa här längre.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Det är ju de riktigt unga som är värst.. men jaa, jag tycker med att det är lite väl.. ja.

Jag håller *faktiskt* med, jag tycker vi håller flummet i flumtråden och hejdar oss innan det blir för barnförbjudet. Det har gått lite för långt nu, var inte min mening. Jag tycker också att ninja eller grodan ska ta bort nutiz tråd.
Men det har varit massor av kul innan det urartade :)

nu skäms jag, såri
Den kan även jag hålla med om att den borde bort men ingen rör flumtråden! inte den tråden nej nej! flumtråden ska vara kvar!
Vänligen
Sofia

#2 jo men när vi började flumma så var det vi gamla tanter som skämtade, nu känns det mindre roligt när vi dragit med oss barnen också :S

#4 nejdå, du följde ju bara efter vad vi höll på med, du ska inte skämmas :)
nee, inte skämmas!
Vänligen
Sofia

Kommer Niklas radera mitt konto nu för att jag skämtade om honom? jag är för ung för att dö
#0 vad är det du irriterar dig på? en eller flera trådar?

Nee… Skäms inte.. Från början va d vi old ladies.. GRJM,Pottsorken83, ja å LeTigre me några te som börja på skämt men d var faktiskt mer rumsrent då säger ja till försvar :O
Å d har ju blivit fler medlemmar sen flumtråden starta ;)

Alltså jag förespråkar inte att vi ska vara tråkiga och seriösa hela tiden, men det blir inte så kul om alla trådar som startas urartar i privata skämt. Det måste finnas utrymme för allvar likaväl som för regelrätt fjanteri (som ju är hysteriskt kul!)
Alltså: flumtråden blir kvar men vi låter bli att balla ur helt i varendra tråd som startas?
Kan hålla med om att det blivit lite av ett flumforum i de senaste inläggen, men det där med rumsrenhet är väl lite överkurs om man som sagt tänker på att det är de yngre som är värst.
Och vi har ju inte små-barn här direkt. Sådant går ju inte att kontrollera. Visst, vi behöver inte dra de fulaste ord vi vet, men det har vi (såvitt jag märkt) inte heller gjort =)
Håller med om inlägg nr 1, för utan t.ex. flumtråden hade lilla jag aldrig insett att många här faktiskt är lika sjuka som en själv. ^^
Annat än flumtråden är alltså big no no.

Jag är inte särskilt irriterad, tycker bara att nivån sjunkit för lågt i flera trådar och att dom yngre härinne ser upp till många av er och tar efter er och då kanske man kan hålla det lite rumsrent med tanke på att det inte finns någon åldersgräns för att gå med i forumet.

Ja det var ju jag och mimus som började skämtet om nakenmän i nakenråttatråden, sen startade pottsorken flumtråden för att vi skulle hålla oss där och inte förorena hela forumet, men flumtråden spillde visst över kanterna ändå ;)

#12 Okej då… Tittar ner i marken å petar me foten i gruset..
Fast d é svårt å bli seriös när man kmit upp i varv ;)
letigre, det är lättare skrivet än gjort, ingen kan hålla sig till ämnet, inte ens jag å ninja
Nog för att jag tycker det spårar ur lite väl mycket i en del trådar (som är rena faktafrågor eller liknande) men inget överdrivet mycket. Däremot tycker jag nog att Nutiz tråd var lite mycket.. men mest stötande (snälla låt bli att vrida på ordet till något sexuellt?) var väl att någon annan person nämndes i otroligt otcäkt sammanhang.. Kanske vi ska editera bort namnet åtminstone??
kan man inte ta och skriva i flumtråden istället för de andra så att man typ länkar vidare till flumtråden om man känner att man vill dra ett skämt om något i en seriöstråd så förblir den seriös o alla puckon får sitt roliga.
Fattar ni vad jag menade eller vart det för flumt? :P
Vänligen
Sofia

*borttaget*

#19 Alltså ibland é d ju faktiskt svårt å hålla sej när ngn BJUDER på en gliring ;)
#18 jag tog bort den när Nutis skrev i den att hon ville att den skulle tas bort

#16-17 haha, nu menade jag inte SÅ hårt alltså, bara inte på den extrema nivå vi nått ikväll :) Jag kan sällan låta bli att skämta till det så jag lär i såna fall vara en av de första som bryter min egen regel 
Jag pratar om balans

#19, det tycker jag var smart
#21, väldigt svårt :P
Vänligen
Sofia

tack grodan
Jag tror inte att någon tog skada av det. Finns mycket värre än så. Vi ska väl inte ha ett nunnor.ifokus? =)

#27 Du é bara lessen för i ett sånt fokus skulle du inte kunna bli medlem ;)

#27 kan vi väl ha, men kommer ni inte sakna mig då? :P
Antagligen, ja. *snyft*
#27 håller med… fattar inte varför jag fick avslag på när jag ville ha peddo-ifokus… 
nä, ska inte flumma till det…
Jag tycker att man kan ha många off-topics. Så fort man märker att en tråd kanske ballar ur, så startar man en ny i det ämnet man vill diskutera i en egen tråd. Eller startar den INNAN man fått tråden att balla ur…

#29…. LeTigre tror du vi får va me i nunnor i fokus?
Ser lesset på 
men ett ickenunnor.ifokus då?
Vänligen
Sofia
Det röstar jag DEFINITIVT för! ^^
hur startar man ett då? :)
Vänligen
Sofia
det här är INTE flumtråden… Ninja, slå dem!

#31 hur menar du? Nu börjas det diskutera nunnor i fokus här, ska jag då starta en ny tråd med huvudämnet för den här tråden? (Exempel)
Det var nog så hon menade, ja. ^^
kan man ha hur många trådar som helst?
Vänligen
Sofia

JAg e 13 å mej göre inget,fan asså ajg e van vi sånt snack :P
Shit pomfritt asså ^^

ALLA spring mot sex ifokus
Finns det? O.o
#38 Was?? Finns det? :O hade ingen aning om det..

#44 Din dag gjord?
jag letade just efter det, det borde finnas! ett seriöst *host* sexforum som inte bara blir porr. det borde finnas
Vänligen
Sofia
Jag har kollat nu, och det finns ju inte alls! *mutter*
#48 nä för det heter MUS-ifokus… hehe
#37 japp
hahaha, mus hahah
Vänligen
Sofia
Ahaaaa…det förklarar saken!

Det är inte MiMus.ifokus alltså..? 
ahaaaa, så det var där ni gömde er ^^

Men.. D é ju MITT fokus
hehe
Vänligen
Sofia

Men Grodan, ska jag då starta massa trådar med mitt huvudämne??? Det blir ju lite väl…
Då kommer vi ha hur många trådar som helst som försöker diskutera samma ämne. Blir ju rätt tråkigt och tjatigt om inte annat.
Dejdrims tråd har blivit förstörd, så vi kanske borde sluta sabotera ännu mer och fortsätta utforska idiotins alla håligheter i "flummiga tråden".
#56 man kan söka fram liknande trådar och fortsätta i dem
ta spåndebatten, hur många sådana trådar har vi?
okej, men ska vi sätta upp några gränser för den tråden då eller får man skriva allt där i men på läsarens egna risk o sen ge fan i andra trådar?v :D
Vänligen
Sofia

det gör inget med den här tråden, jag fick sagt det jag ville ha fram och jag tror (och hoppas) att folk tänker till lite mer på vad dom skriver. Typ skulle jag vilja att mina barn/småsyskon etc skrev och läste det här?
#38, relationer i fokus kanske?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#59 förstår inte frågan? gränser?
ärligt, så fort det går för långt så skriker alltid någon till eller så får jag eller Ninja ett pm… så skrik till om det är nåt som borde censureras el dyl
#61 yeay! där har vi den!
Vänligen
Sofia

Jag tycker att det måste få vara lite barnförbjudet i trådarna… ska man vara helt rumsren, (vilket jag inte tror att många här igentligen är
) hehe… För att kunna få lite fler vänner genom forumet så behövs det nog lite allmänna diskutioner om allt och ingetning där även lite barnförbjudna inlägg ska få vara… Okej kanske inte allt för grova saker… Men ändå inte helt rumsrent :p
Dem jag fått intresse för som vänner här på forumet är dem jag snackat lite allmänt med, och jag tror fler än jag har skaffat sig några vänner här på forumet genom att snackat så:p…
Ursäkta om det låter rörigt hehe, men är rätt trött nu :p
#38 På relationer iFokus har de ngt som heter Lustgården som man kan bli medlem i.. Där pratar de väl sex :P Så nog finns det väl =) Men det är inte vem som helst som får bli medlem vad jag har förstått :P Tror det är på relationer iFokus iaf.. Kan inte tänka mig att det är ngn annanstans.. Hm.. Typiskt att man ska vara så glömsk! Men du kan ju alltid kolla upp det om du vill bli medlem i Lustgården eller vad det nu heter :P