Världens finaste blue!
Jag har fått hem en liten blue, en grabb som fått namnet Remy efter råttan i Ratatouille. Förhoppningen är att han ska gå i avel
Visst är han väl för söt och gó! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

lol underbar

haha naw :)
får man tinga en av hans ungar om du anser honom som lämplig avelshane? :D
#2: Inte problem, tinga på bara! ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
jäklar, du läste mina tankar o startade en bluetråd nästan samtidigt, dumzebra
Nänä, lite före hann jag allt! 
mja, du hörde mina tankar när jag letade efter foto på en blue råtta bara… tänkte ta hubbabubba först menhan är redan uppe på nätet så jag fick trolla fram ett opublicerat foto… det tog MER än tjugo minuter
Icke! Du hörde mina tankar när jag såg Remy, en sisådär 20 minuter i 10! ;)

xD
vill med ha en sån pez! 
naw!! ^^ vad söt han var!!!

Gud va fin färg.. Ja vill med tinga unge
har glömt, vad ska med med en sån pez till? används det fortfarande? var inte det nån godisgrunka på åttiotalet?
Det är fortfarande en godisgrunka
Synd att godiset är äckligt bara x)

Vaaaaaaaa, tycker du pezgodis är äckligt?! Är du från vettet kvinna?!
Pezgodis är VIDRIGT! Det går typ att äta i brist på annat liksom, men sålänge det finns kranvatten är det aldrig så mycket brist så man behöver Pez :P
Tacka vet jag Flamin Hot Cheeze Chrunchers och choklad!
Pez is da shit.
pez tar slut så fort, det är segt :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Nädå, man köper ett tio-pack påfyllning så står man sig minst en tio minuter åtminstone. ^^
Pez är äckligt, och 10-pack räcker bara 2 minuter om råttorna får bestämma