Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 270 ggr
Nicciz
0

Första dagen på råttans år

Min första dag började dåligt. En av mina mindre socialkompetenta hanar sitter nu själv i en bur i köket och en av mina omplaceringshonor sitter själv i dotterns rum.

Hanen har visat tecken på oprovocerad aggressivitet tidigare men idag fick jag nog!!! Då var han elak mot minstingen. Så att han oxå fick sår… Aajjabajja… ingen ger sig på bebbar i mitt hem…

Honan är en stressad liten sak som bitit flera i familjen men idag högg hon efter mig när hon skulle in och då fick jag nog… Känner att jag inte har någon tolerans med störda råttor längre… Bort bort bort..

Hoppas erat råttår började bättre Glad

Grodan
0

Min första dag på tvåtusenRÅTTA började superbra. Jag är på strålande humör, jätteglad. Av ingen anledning alls. Känns asbra! Som det SKA vara! Skrattande

Kram på dig Nicciz!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Nicciz
0

Kul!!!! Du smittar… hiihi.Glad

RobFrazie
0

HAHA, där fick du till det grodan :p (Tvåtussen Råtta) hehe :D

Jimmy-Sama
0

Haha, samma här, känner mig kanon!
Har varit dundersjuk i fem dagar nu, men idag mår jag toppen!

Rått Nytt År på er alla! Glad

(Jag sympatierar med dig, Nicciz. Hoppas det blir bättre.)

meilin
0

Och jag är sjuk idag! Mår som en gammal disktrasa…Ledsen Ingen bra start på nya året.

RobFrazie
0

Ja jusst det, jag glömde ju skriva om min första dag i första inlägget:p…

Ja denna dagen började så att pottsorken väckte mig och sa att jag skulle gå upp för att hon städade… Jag var rätt trött då natten blivit sen, Men det var bara att stiga upp, man kan ju inte ligga å sova hela dagarna när man sovit borta hos andra :p

Men jag piggnade till rätt snabbt och har haft en trevlig dag i övrigt, och det verkar som om vi kommer ha trevligt ikväll oxå :D

TienMu
0

råttåret börjar inte förren den 7 februari….

Jimmy-Sama
0

Justeja, det är grisens år fortfarande vilket slutar vid kinesiskt nyår, den 6:e feb.

Förvånad

Men låt oss inte haka upp oss på detaljer ^^ Eller hur?

Nicciz
0

#7 Asg… jag kunde inte märkt ord bättre själv…

Jaja.. hoppas din dag på grisens år var roligare än bara påpeka petitesser…..

TienMu
0

jomenvisst…..är ju själv född i grisens år ;)

LeTigre
0

#10 Själv är jag är född i apans år, kunde inte passa bättre Skrattande

Min första dag på detta nya år spenderades på tåg och i väntahallar. Åkte snigeltåget (dvs X1943 snarare än 2000) Stockholm - Göteborg ToR. Tog 14 timmar, så var den dagen slut. Znark.

Men vet ni va, nyss vågade Iris - som varit väldigt väldigt blyg, äntligen komma upp på min hand (vilket belönades med upptäckten av en yogurtlins där). Så jag är glad över dagen ändå! Om någon vecka kommer nog de här töserna vara hur gosiga som helst. Dessutom har jag ju mina barn hemma igen och i morgon kommer de få världens surprise när de upptcäker att tjejerna flyttat in!

Skrattande

GRJM
0

jag är oxå född i apansår :)'

OCh min dag har varit lugn och jag har bara suttit i soffan :)

TienMu
0

#11 Vad skoj för dina barn å få se töserna imorn! De kommer ju bli överlyckliga…..Skrattande

LeTigre
0

#13 jaaaa.. hade världens shå att hålla dörren till rummet stängd i kväll när vi kom hem, hade ALDRIG fått dem i säng om de upptäckt råttorna :P

TienMu
0

Nicciz, vad tråkigt med din hanne där Ledsen…..har en hane själv som vart lite dum mot min bebbe men det har lugnat sig, idag såg jag första gången att han tillät bebben sova brevid honom

TienMu
0

#14 du får uppdatera oss om hur det går imorn! ;)

Jimmy-Sama
0

Jag är född i råttans år . . nu blev ni avis va? Skrattande

Grodan
0

hihi… rått nytt år…

#17 fasiken… din lyllos… jag är inte ens född i grodans år…

GRJM
0

jag hade visst fel, jag är ju född i drakensår. :D

Nutiz
0

Jag är född i grisens år, slå det om ni kan

LeTigre
0

#18 Jag är inte född i tigerns år, jag är inget annat än en fejk!! Gråter

TienMu
0

#20 ja e åsså en liten gris….;)

Grodan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

LeTigre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är iofs ganska stol över att vara en APA Skrattande

Ingen uppgift är för svår för den smarta apan. De klarar av det mesta. De har en väldigt stor charm som attraherar
andra. Apor löser svåra problem utan att tveka. De är snabba i tanken, innovativa och tror benhårt på sig själva. De gillar att prova nya saker och är den typ av människor som du ser hoppa fallskärm etc. De är intellektuella och deras minne otroligt.

De vet att inget är permanent. De gillar fakta och hatar att slösa tid. Eftersom de inte bryr sig om du tycker om dem eller ej blir de dugliga diplomater. Om du inte ser upp kan du lätt bli utmanövrerad av dem.

GRJM
0

#24 Glöm inte att de kliar sig i baken och äter loppor ifrån sina vänner…. :P

LeTigre
0

#25 nej just ja, hur kunde jag glömma! det är ju den bästa delen av det hela ju! *mums* Skrattande

Fast jag har hört att vissa människor kliar sig ibland också, men det är säkert såna däringa utlandingar :P

Grodan
0

#24 hihi

GRJM
0

#26 du menar de som pratar utrikiska?