Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 681 ggr
Lollo86
0

Bilder på mina sötnosar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte lägga upp lite fina bilder på mina söta gptjejer :D ena tjejen ska dock bort till en annan ägare på tisdag.

men här är iallafall min lilla Ronja som jag ska behålla =)

lägg märke till att hon bara har ett öra =) lika söt för det

Lollo86
0

Muuums med gröt

Lollo86
0

Sitta på mamma å pappas bur är väldigt populärt

Lollo86
0

Här är en bild på Lava! STOR tjej :D

Lollo86
0

Gott med gröt här med =)

Lollo86
0

sitta mellan gallret å väggen kan också vara kul :D

gulzebra
0

Du har inget emot om jag snor Lava va? ;)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Lollo86
0

#6 haha då blir nog inte _Stj3rnfallet_  så glad :D

gulzebra
0

Asch, det gör inte mig nånting! Höhö ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Lollo86
0

haha nä det förstår jag :D

Stj3rnfallet
0

Haha, såå söta bilder!:D Måste faktiskt säga att det inte märks ett dugg att Ronja bara har ett öra =) Eller jag tänkte då inte på det. Hon är jättefin ändå =)

#6 Nädu, inget stjälande av min Lava inte! Dåå blir jag mkt mkt ledsen ju =(

gulzebra
0

Justja, hur kommer det sig att hon är halvt öronlös? Medfött eller har hon blivit av med det efteråt?

#10: Asch. Jag får visa upp en bild på min Anders så blir du glad igen ;)

Stj3rnfallet
0

#11 Haha, nää, jag vill ju ha min Lava :D Jag kommer hålla hårt i den bjässen så försök råttnappa henne du :P Hon är ju väldigt stoor och rätt tung ;) Hon har varit störst i kullen hela tiden och troligtvis väger hon ca 1 kg redan :P Får se sen när jag fått hem henne hur mkt hon väger.

Lollo86
0

#11 Det är medfött! tror inte hon tar någon skafa av det. det ser ändå ut som att hon kan lyssna med det "örat" för det brukar röra sig när man pratar med henne :D

Lollo86
0

#12 ja en riktig godbit är hon :D

Stj3rnfallet
0

#14 Ja, jag längtar såå mkt till tisdag! Få se hur hon och jag kommer överrens ;)

Lollo86
0

#15 det kommer nog bli så bra så :D

mocchino
0

*haha* Stackars dig _Stj3rnfallet_ du får inga av dom djuren du ska ha, dom bara försvinner på vägen helt mystiskt.. *thihi* ;P
Först lilla mushanen och nu "lilla" gp-råttan..

Jätte fina bilder Lollo86! Bilden där du visar upp stora Lava fick mig att falla direkt.. :) Man vart ju helt klart sugen.. *thihi*
Och att Ronja sakna ett öra såg jag inte ens förrens nån hade St3rnfallet nämnde det.. ;P

// Nathalie

Lollo86
0

#17 fast hennes "lilla" gp har ju inte försvunnit :D

Haha ja hon ser så söt ut på den bilden :D söt som socker! Nä det syns inte mycket faktiskt. hon ser lika normal ut som alla andra gpråttor :D

Bim
0

Söting ^^, Och vad har du i gröten?

Lollo86
0

I gröten är det lite lingonsylt, mosad päron och mosad banan. en hit på matlistan :D

Bullerbytjejen
0

haha det såg mer ut som brains om jag får säga vad jag tycker haha, jag bah WHAAAAT? kul mata råttan med hjärna Skrikandes

gulzebra
0

#11: Men serru det är eeeenkelt. Anders kan blända vem som helst med sin skönhet serru, så då passar jag på när du inte märker nåt! ;)

Lollo86
0

#21 haha ja men vem vet, det kanske är en hit det också ;D

Lollo86
0

#22 lägg in en bild här på anders så år vi se :D

LeTigre
0

#21 och #23 råttor är ju allätare så lite brejjns på menyn skulle säkert uppskattas vettja ;)

Lollo86
0

#25 haha ja det tror jag säkert! fast jag tror inte att jag ska testa det ;P

LeTigre
0

#26 nä inte här heller, det är ju fullkomligt hopplöst att få tag i bra och prisvärd hjärnsubstans nuförtiden.. ;)

Bullerbytjejen
0

ica kanske har hehe..dom verkar ju ha lite ja skumt kött :-P

Stj3rnfallet
0

#22 Hehe, har ju fått hem henne nu så lycka till att försöka kidnappa henne ;) Kan ju säga att det inte blir såå lätt :D Har ju 2 vakthundar också :P Fast de kanske inte är världens bästa på det iofs :D

Lollo86
0

#27 du kan ju hojta till om du hittar nå bra pris på nå sånt någonstans :D

gulzebra
0

#24: Okidok ^^

#29: Äh! Anders är duktig och skrämmer bort byrackorna >:)

Lollo86
0

#31 men SHIT vilken snygging du har :D

hur gammal är han? någonting man kan önska sig till lån i  avel kanske nångång ? ;D

Stj3rnfallet
0

#31 Hehe, eller så blir han mos :P Har en hund här hemma som inte fattar att råttor är för små för att leka med :P Men Anders är väldigt söt måste jag säga :D

Lollo86
0

#33 haha det skulle ju se kul ut om en gpråtta lekte med en hund :D

Lollo86
0

Ronja ÄLSKAR hundben :D hon blev helt tokig när jag gav henne det

Bredvid sitter mor Mallory =)

Lollo86
0

Ja ingen annan fick ta benet ifrån henne :D

gulzebra
0

#32: Sa ju det ;)

Ja kanske det :) Har velat ta en kull rätt länge nu men det sket sig ju med honorna jag köpte och den jag skulle få hem, så nu sitter han här igen utan brudar :P Vill väldigt gärna att han får bli pappa nån gång ^^

#33: Anders har tänder som hunden inte lär gilla ;)

Bim
0

#21 Jag trodde ckså gröten var inälvor eller hjärna.. :O

Lollo86
0

#37 hähä ;D

aaj just det ja! synd att det skulle skita sig då. jag ska inte ta en kull nu på bra länge men nån gång i framtiden kanske :D Han lär ju få sprida vidare hans fina gener ;D

1korn
0

hon va jätte sött…en av mina råttor har bara tre ben

Lollo86
0

#40 vilken var jättesöt?

nej vad har hänt? :(

gulzebra
0

#39: Precis :) Och tja, han lever nog länge till så det är inte direkt nån brådska… Jag menar, dör han tidigt så är han knappast en bra avelsråtta ändå så man har ju inte gått miste om nåt då direkt :P

Lollo86
0

#42 ja det har du helt rätt i :D

1korn
0

#41 ja vet inte…ja köpte honom i en djuraffär…inte nån bra djuraffär för dom visste inte ens att han hade tre ben..ja mäkte de när ja kom hem…men han klarar sej bra iallafalll:D…förutom att han inte kan gå på golv och trä och inte gå på galler….och han kan inte klia sej på den sidan så han ÄLSKAR när man gör de:P

1korn
0

#41.den råttan i början som bara har ett öra:)

Lollo86
0

Nej stackars liten :( skulle gärna vilja veta hur det gick till.. är ju helt sjukt att djuraffären inte visste om det.