Råttor iFokus

Råttor

Etiketterråttägareråtthjälpen
Läst 84 ggr
Tara1111
1

Två underbara råtthonor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej, jag köpte mina fina råtthonor förra året i augusti. Idag är de ca 1 år och 4 månader gamla. Allt har gått jätte bra med de. Den bruna heter Guci och är världens snällaste och gulligaste. Hon är alltid lugn av sig. Den svart-vita heter Dobby och hon är den ”busiga”. Hon kan ibland bli stressad och då ”bita” fingret. Men hon har aldrig bitit hårt. Man ska bara vara lite lugnare i hennes närhet. De älskar att leka, både tillsammans i buren och med mina familjemedlemmar och mig utanför. På grund av mitt mående nu har jag märkt att jag på senaste tiden inte har kunnat ta hand om de som de förtjänar. Jag har försökt fixa det och lösa problemet, men tyvärr tror jag att de behöver en ny ägare. Så därför behöver jag ge bort de. Någon som kommer ge de kärleken och uppmärksamheten de förtjänar. Jag har även alla leksaker och buren kvar, det kan man också få. De har aldrig träffat på och lekt med andra råttor men det hade nog också fungerat om man redan har tamråttor. Det finns barn i hemmet och de är vana med det. De äter all mat som råttor får äta. Om någon är intresserad kan ni jätte gärna höra av er privat till mig, så kan ni få mer information och bilder på de. :)

zickan
0

Glöm inte höra av dig till uppfödaren :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Max123
0

Jag söker två stycken råttor så ifall dom skulle finnas kvar kan jag ta dem!