Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 760 ggr
Elma_vip
0

Stor bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Säljer nu min bur som jag haft till mina råttor, fungerar även bra att ha till fåglar. Den är 180cm hög, 80cm bred och 80 cm djup. Hålen på näten är 3*3cm. Vi har haft hönsnät utanför när vi haft råttbebisar. Detta nät kan fås med. Utdragbar låda för lättare rengöring. Står på hjul. 1500kr. Finns det intresse? Ring, maila, svara här eller pm:a mig. Hämtas i Lidköping.

//Diana

Elma_vip
0

*Puttar*

Ladysoul
0

Varför säljer du den? Det var ju inte så längesen du köpte den.. *nyfiken*

[Malin3033]
0

Det framkommer väl aldrig hur länge hon har haft den?

Elma_vip
0

Då jag känner att jag behöver en lite mindre bur i våran lägenhet, den tar ganska mkt plats när man bara bor i en tvåa & har en stor hund också :P hehe

#3 Hon läste säkert min annons för några månader sen när jag precis köpt den.

Ladysoul
0

#3 Nej men har man följt trådarna på forumet så kanske man är mer insatt än andra?

#4 Jo den ser enorm ut :P .. Skulle vilja ha en till stor bur men tror inte jag får plats med den :/

Elma_vip
0

#5 Okej vad synd =(

Elma_vip
0

*Puttar*

Elma_vip
0

*Putt putt*

LeTigre
0

OT egentligen men jag flyttade precis från Lidköping i somras, bodde där i sex år :D

Elma_vip
0

#9 Jaha okej :P vad heter du? :P kanske känner igen dig? :P

LeTigre
0

Phoebe heter jag :)

Elma_vip
0

Okej, känner jag inte alls igen faktiskt :P

LeTigre
0

jag bodde på västgötagatan mest och jobbade på ica magasinet i två år mellan 01-03, sen gick jag på komvux.. hm.. jo och hela våren jobbade jag på "tian"-butiken i citygallerian :)

Elma_vip
0

Jaha okej, :P Då har jag garanterat sett dig någon gång i alla fall. :P Bild? :P

Elma_vip
0

Nu är den såld. :D

LeTigre
0

#14 Här är ett kollage jag gjorde för att dokumentera några av de hårfärger jag haft de senaste två åren, kanske känner du igen mig? Glad

Elma_vip
0

Ja nu känner jag igen dig :D:P

LeTigre
0

haha, men vem är DU då!? Skumt om du vet vem jag är men jag inte har en aning om vem du är :P

Elma_vip
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, men om du jobbat i en mataffär har många sett dig :P Hehe. Jag heter Diana i alla fall, syns ofta inne på matmagasinet i ridkläder :P Bifogar en bild :P

LeTigre
0

Sant! (alla känner apan men apan känner ingen..)

Känner inte igen dig.. Men men, bra att du fick buren såld i alla fall! Glad

Elma_vip
0

Okej, hehe. Ja men nu letar jag efter en bur istället :P hehe