Logga in på Ratalog??
Hej!
Jag får helt klick i huvudet när jag inte Förstår teknik :O
Men jag har Betalat för Medlemskap och fick Idag en mail om Förnyat Medlemskap.
Men hur, var hittar jag Inloggningsuppgifterna??
Jag försöker logga in med mailadressen jag fick mailen på men då står det att mailadressen inte är Medlem :O
Jag Försökte så många gånger med mailadress, Namn, Efternamn och Uppfödarnamn och inget av de Finns Registrerade.. Haha fy detta blir jag galen på..
Jag vet inte om jag är dum i huvudet också, men jag Hittar Verkligen inte varken Förklaring på Ratalog om just Inlogg (och jag VET att jag sett det någonstans, eller??) eller en mail om Medlemskap utöver den Förnyelsen.
Är det någon som vet?
Jag har sett fram emot att kunna Ändra och Fylla på Info om Mina Råttor från 2014 och Idag <3
Tack så Mycket :)
Tidigare RaGooN på iFokus och Uppfödare Sunflake (Inte Aktiv Sedan 2014)
Jag och Sara/terato är de som byggt och håller i ratalog. Sara måste godkänna ditt medlemskap och lägga in dina uppgifter innan du når systemet. Jag kan hjälpa redigera och lägga in råttor, men hon är den som just nu sitter på uppgiften att godkänna så de syns i ratalog. Det blev lite problem när vi både satt inne samtidigt och redigerade. Blev enklare att bara en fixade den biten i systemet. Men kikar lite på att ändra om så vi både kan va inloggade och ändra utan att det knockar med varandra. Sara når du med att skriva på fb ratalog.
Inlogg är sedan oftast initialer. Jag har VAWZ. Första och sista i För-Efternamn. Finns det redan en med de initialerna får man nått mer i inlogget.
Sedan ett lösenord man kan ändra efter man loggat in.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
- Redigerat 2022-12-03 04:48 av zickan
Tack så Mycket, Sara Svarade mig Självklart Direkt och jag fick Fort Hjälp :)
Så jag har Både Loggat in och Börjat Skriva, så Allt är som det ska Nu :)
Men Tack igen för Svar <3
Uff Nu Känner jag mig dum som var så hysterisk, för jag fick Verkligen God och Trevlig Hjälp med en gång och det är jag så Otroligt Tacksam för <3
Mvh Erica
Tidigare RaGooN på iFokus och Uppfödare Sunflake (Inte Aktiv Sedan 2014)