Marsvin & råttor omplaceras *akut*
Ännu en gång försöker jag att sätta ut annonser om de djur som är kvar hos mig. och som söker efter nya, livslånga och bra hem. Med en massa kärlek, bra skötsel & uppmärksamhet. Ev. burar, och andra tillbehör finns att köpa med djuren eller som följer med. För bilder så mejla mig. Eller kolla in på min hemsida där ni även kan hitta mera information: www.freewebs.com/anniesdjur Ett bra hem är viktigare än priset. Även om det är akut så är jag noga vart de hamnar!
3 st marsvins hanar…
* Benedikt… Ras: Lunkarya Peruan, Kön: hane, född: 05-07-28, Färg: goldenagouti/white. Endast för sällskap och flyttas endast tillsammans med sin burkompis Curre.
* Curre… Ras: långhårig blandras, Kön: Hane, Född: 06-05-15, Färg: Choklad. Endast för sällskap och flyttas endast tillsammans med sin burkompis Curre.
* Frodo… Ras: Långhårig blandras, Kön: Hane, Född: 16/12/2006, Färg: white/golden. Vill ha en liten bäbis pojke till burkompis. har svårt med äldre hanar. Men marsvins kompis på plats är krav.
Finns även 2 rått hanar…
* Jumbo: Dubbel rexad dumbo, black hooded.
* Gunnar: Naken råtta
De är ca 6-10 månader.
Flyttas endast tillsammans och Endast för sällskap.
Djuren finns i Bollnäs (Gävleborgslän/Hälsingland). Men kan fås till Söderhamn!
Min email: Anniiie86a@hotmail.com
Hur kan det vara akut då du har ett omplaceringshem/tar emot djur för omplacering?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Då jag la ner djurhememt för länge sen. Och akut pga privata skäl.