Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 741 ggr
Storvreten
0

BILDHJÄLPEN [redigering]

Här kan du skicka in bilder på din råtta ;) Och självklart andra saker också :) T ex din familj, häst, hund, katt, ja det är bara du som har bilderna ;)
Antingen kan ni ge mig fria händer att göra lite vad som helst med bilden eller så kan ni säga att ni t ex vill ta bort en fluga, eller selen, kanske ett irreterande träd, människa? ^^

Så skicka in era bilder nu ^^

Storvreten
0

Ingen som vill få sin bild redigerad? ^^

CamillaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ^^,

vill få bort denna sele. :)

Grodan
0

jag vill ha bättre ljus på alla mina foton, kan du ge mig en lampa?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Storvreten
0

Gud vilken fin bild :) Så lugn råttan verkar vara :) Mina skulla springa runt så mycket att man inte orka ha dem ute XD

Vet inte om den vart så mycket bättre ^^ Tycker du det?

Storvreten
0

Grodan: Skicka in de bilder du helst vill ha ljusare ;) Vet inte riktigt hur jag ska hinna med annars :) Skicka in kanske en i taget, eller två, kanske tre ;)

Grodan
0

#4 snyggt jobbat! (fast GAH! va stor den va!!! tar lång tid å ladda)

#5 hihi… skojja bara… men jag behöver en lampa! tips?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Allamej
0

Kan du fixa bort gallret på den här?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
0

Och den här? :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Storvreten
0

#6 Tackar :D ja, de blir stora när jag har redigerat :/ Förstår inte varför ^^
Ja, testa med en lampa ^^ En ficklampa? :P

#7 jag vet inte om jag kan fixa din bild. Iallafall så kommer den imorn om det blir något. Måste sova för att orak emd råttorna imorn ;) Mina är nog släkt med något hyperaktivt djur. ^^ Din bild var svår ^^

Allamej
0

Båda mina bilder är svåra och jag har inte direkt bråttom. :) Jag är bara glad om gallerrackaret försvinner någongång :)

Nicciz
0

Woow snyggt jobbat, jag önskar jag hade ork att pilla med sånt!! Jag säger som Allamej.. kan du fixa bort gallret blir jag överlycklig…

Nicciz
0

förlåt den stora bilden..

CamillaS
0

#4 tackar den blev väldigt fin :) ovant att se bilden utan sele ;)

får jag bara fråga, hur du gjorde och vad du använder för program? :)

artdesiu
0

Jag skulle gissa på klonverktyget i photoshop, då är det ganska lätt ordnat. (:

Storvreten
0

Vill ingen skicka in sin bild? :)

CamillaS
0

he he, jasså vill du ha fler bilder :P

du kan få fria händer på denna bild ;P (hoppas det inte måste vara råttor på bilden) ;) bilden är inte så snygg så gör den snygg, byt bakrund eller vad som hälst, fixa gärna till ögonen på dom med ;)