Jag tror jag bryter ihop :,(
Jag tror jag är allergisk mot mina älsklingar! Penecillin har inte hjälp mot det jag trott var en vanlig virus sjukdom..Jag har snorat, hostat och kliat sönder hela mig nu från och till i över två månader. Kan inte sova alls och är alltid sur. Har inte alls vart duktig i skolan på sistone..
Jag vill inte att det ska vara så att jag skulle vara allergisk mot just mina bebisar =( Men alla tror att det är så utom jag själv.
Jag skulle kunne göra allt för att få ha kvar dem men så som det ser ut nu så börjar jag ge upp. Ska gå och ta allergitester så snart som möjligt för å se om det är dem jag är allergisk mot eller något annat. Kan det vara deras urin kanske? Som det verkar så, varje gång dem råkar riva mig så svullnar huden upp just på de rivmärkena. Även på andra ställen där jag har småsår från annat så kan det börja klia. Idag fick man utslag över hela bröstet/ansiktet. Jag vet inte men allergi reaktioner ser ju olika ut från person till person. Det kan ju även vara deras toalätt underlag? Kan det finnas något där som man inte tål? För ena lillgrabben visar också symptom på att att vara förkyld och irriterad i luftvägarna.
Hoppas bara på att jag får behålla dem. annars är ett nytt hem för dem det viktigaste att hitta här.

rivsår samt urin är nog många överkänsliga mot, jag är det ialafall. toalätt vet jag flera som inte tål så testa att byta till aspspån eller aspflis. Samt om du har möjlighet så ha inte råttorna i ditt sovrum.
Att du är sur är nog bara ett personlighetsdrag
Testa ta av de receptfria allergi medicinerna de har på apoteket. En del kan ha kvar sina djur men äta medicin. Kanske ej så bra lösning. Beställ tid hos läkare för göra allergi test.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag ska byta då så fort jag får möjlighet till aspflis och sedan även inte ha dem i mitt rum :) Tack för tipset! Hoppas det kan vara till hjälp. Men vart hittar jag aspflis i stockholm?
Hahah! Ja jo, jag får väl se det så ;) Men jag brukar inte vara en suris

jag använder Kaytee Aspen, det är från Gibbon så det kan dom flesta djuraffärer beställa hem. Kostar ca 120 kr för hmm 20? liter ihoppressat. Ska bli som 52 liter sen.
För mig är det faktiskt billigare än vad toalätt var.

jo Toa-lätt e fan dyyrt! trodde aspflisen va dyrare….hmmm….tusan va nyfiken ja blev över de nudå….
#5 Här kostar 55L toa-lätt *remiss* på granngården 145:-. Toa-lätt 55 L på COOP i Arninge 105:-. Aspflis 12½ kg kostade då jag köpte det av PWSS 350:-. Så för mig är toa-lätt alt remiss *samma sak* billigare MEN aspflis är bättre. Toa-lätt luktar skunk då man öppnar påsen etc.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you