Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 104 ggr
hauntedrats
0

SSV vårutställning? (Skåne)

Är det någon som tänkt ställa ut till våren på SSV (Sydsveriges smådjursvänner)?

23/4 eller 24/4 har dom gått ut med. Det bestäms nog närmare exakt vilket av datumen.

/ hauntedrats @insta

zickan
1

Hade varit kul. Inte varit neråt landet på väldigt många år nu med något djur relaterat. Men det är så svårt att ta sig utan bil. Planera med djurvakt och bo plats. Hade varit lite kul att försöka med nån utställning i år.

Främst för min egen skull. Många år sedan man ställde ut. Alltid bra att få extra koll och bedömning på djur. Speciellt avelsdjur och avkommor man fött fram. Om de ännu är så bra som de var förr eller får ned slag på något.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

• Redigerat 2022-02-12 23:47 av zickan
hauntedrats
0

Ja, när jag väl började med råttor så var ju stora vår osv. men jag hade inget intresse själv då men tycker det är synd så dött det blivit i jämförelse ändå!

/ hauntedrats @insta

zickan
1

#2: Lite synd där. De började få till det men då kom corona. Så jag hoppas det ännu finns en del eldsjälar som orkar dra i svenska råttsällskapet och kan få igång stora vår och stora pet igen.
Jag har varit sugen börja hjälpa till och då blir det nog mer SRS som varit mer baserad i mitten Sverige mot SSV som baserats med neråt Skåne. Lite synd det är så svårt att ta sig. Och värre blir det även för de med körkort om nu bensinpriset fortsätter öka.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

hauntedrats
0

#3: Helt klart. Jag hade gärna sett mer utställningar & event generellt. Det har ju mest varit för oss i Skåne regionen men man hade velat träffa övriga Sveriges befolkning med.

Hoppas innerligt det kan komma igång.

/ hauntedrats @insta